میهن صنعت :

رفع مشکل تولید در صنعت خودرو با نگاه جدی به بازارهای هدف

میهن صنعت : عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت : چنانچه خودروسازان به بازارهای صادراتی توجه بیشتری نمایند قطعا مشکلات تولید و کاهش در این بخش رفع خواهد شد.

به گزارش میهن صنعت، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت : چنانچه خودروسازان به بازارهای صادراتی توجه بیشتری نمایند قطعا مشکلات تولید و کاهش در این بخش رفع خواهد شد.

شهباز حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، با اشاره به اینکه رقابت اصلی خودروسازان همواره در حوزه بازارهای صادراتی است نه در داخل ،افزود : قطعا خدمات پس از فروش مناسب و قیمت متعادل خودرو ، ضمن ایجاد رونق بازار داخل ، موجب رونق بیشتر بازارهای صادراتی خواهد شد بنابراین باید توسعه صادرات در دستور کار شرکتهای خودروساز قرار گیرد.

وی تاکید کرد : یقینا توجه به قیمت و کیفیت در صنعت خودرو علاوه بر رشد صادرات ، امکان رقابت جدی با خودروهای وارداتی را فراهم خواهد نمود.

وی در ادامه  تغییر و تحول روزهای اخیر در ثبت سفارش برای تولید را ،روزنه امیدی در بازار تولید و صنعت خودرو کشور دانست و گفت : ثبت سفارشی که در خرید مواد اولیه و تولید صورت گرفت نوید و انعکاس مثبتی از سوی بازار برای خودروسازان داخلی است.

وی تصریح کرد : معتقدم تنها راهکار افزایش تولید ، لزوما افزایش قیمت نیست بلکه می توان با روش های دیگر این کاهش را جبران نمود.

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی همچنین به پی گیری مجلس نسبت به رفع مشکل نقدینگی و موانع  تولید در شرکتهای خودروساز اشاره و اظهار داشت : مصوباتی که دولت در راستای رفع مشکلات خودروسازان و در غالب ارائه تسهیلات به شرکتها داشته قطعا پرداخت خواهد شد و دست اندرکاران کشور هم اکنون به طور جدی به دنبال حل موانع تولید در کشور هستند.

حسن پور تصریح کرد : قیمت خودرو در کشور ، ضمن حمایت از بخش تولید ، باید موجب رضایت مشتریان و رقابت در بازار صادرات شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5405
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه