میهن صنعت:

ركوردزني براي برادشت از ميدان گازي مشترك با قطر

شركت ايزايكو سازمان گسترش نوسازي ايران ثبت ركورد٦٢ روز دسترسي به ميدان گاز فاز ۱۸Bرا رقم زد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ركورد قبلي دسترسي به ميدان گازي نيز در دست ايزايكو بود كه پنج ماه ده روز ثبت شده بود و ركورد شركت هاي خارجي در اين زمينه شش ماه بيست روز توسط شركت شل ثبت شده است.

منصور معظمي معاون وزير صنعت معدن و تجارت و مديرعامل ايدرو با اشاره به توان داخلي در صنايع نفت گاز گفت اين حركت حاصل اطمينان وزارت نفت به پيمانكاران ايراني است و متخصصان داخلي شركت ايزايكو اثبات كردند براي احقاق حق جمهوري اسلامي از ميدانهاي گازي مشترك ركورد هاي جهاني را نيز در مي نوردند .
مهندس رضاييان اصل مديرعامل ايزايكو نيز اين موفقيت را حاصل حمايت و مديريت ايدرو دانست و گفت وقتي هدايت صحيح و مديريت استراتژيك بر مجموعه هاي صنعتي انجام شود قطعا متخصصان و تكنسين هاي داخلي به خوبي فعاليت مي كنند وحاصل كار آنها قابل رقابت و حتي بي همتا در بين شركتهاي بين المللي خواهد شد.

گفتني است انتقال سكوي نفتي فاز ١٨بي در تاريخًً٣تير امسال توسط ايزايكو انجام شد و بعد طي ٤٠٠ كيلومتر راه دريايي با استقرار در ميدان گازي مشترك بعد ٦٢ دو روز امروز ساعت١٦:٥٥ به گاز رسيد و مشعل آن با گاز سهم ايران عزيز روشن شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=92505
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه