«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

رندر جذاب از نیسان پاترول

همه ما با نیسان پاترول آشنایی داریم و حداقل یکبار داخل آن نشستیم. نیسان پاترول در دهه هفتاد شمسی مظهر یک خودرو لوکس و گران قیمت بود که قشر متمول جامعه از آن استفاده می‌کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، همه ما با نیسان پاترول آشنایی داریم و حداقل یکبار داخل آن نشستیم. نیسان پاترول در دهه هفتاد شمسی مظهر یک خودرو لوکس و گران قیمت بود که قشر متمول جامعه از آن استفاده می‌کرد. این خودرو از سال 2010 با همین استایل تولید می‌شود و تنها در سال 2014 یک فیس لیفت جزئی بر روی آن انجام شد. در سال 2017 نیسان مدل آرمادا را که هر دو از پلتفرم F-Alpha متعلق به اینفینیتی QX80 استفاده می‌کنند ارتقا داد اما پاترول از این ارتقا بی نصیب ماند.

به تازگی Kolesa.ru که یک طراح روسی است رندری از نسل جدید نیسان پاترول منتشر کرده که جذابیت بالایی دارد. شاید در نگاه اول این تغییرات زیاد به چشم نیاید اما در حقیقت همین میزان از به روز رسانی نیز مورد استقبال طرفداران قرار می‌گیرد. طرح باکس مانند کلی خودرو تغییر نکرده است و تنها جلو پنجره بزرگ و باز طراحی شده، چراغ‌های LED با گرافیک جدید و سپر در قسمت جلو ارتقا پیدا کردند. بیشترین تغییرات در قسمت عقب صورت گرفته، جایی که فرمت و گرافیک چراغ‌ها، سپر و دفیوزر و اسپویلر آپدیت شده است. چراغ‌ها پهن‌تر شد و توسط یک نوار کرومی پهن به یکدیگر متصل شده تا سبک شاسی بلند‌های لوکس را برود. گلگیر‌ها در این خودرو پف بیشتری دارند که در عظیم و پهن نشان دادن خودرو تاثیر بسزایی دارد. همچنان هنوز مشخص نیست که نیسان کی نسل جدید پاترول را معرفی می‌کند اما انتظار می‌رود نیسان از تجهیزات لوکس اینفینیتی QX80 بر روی آن استفاده کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=182094
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه