«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

رندر نسل جدید شورولت کُروت

چند ماهی است که خبر نسل جدید شورولت کُروت موتور وسط را می‌شنویم و عکس‌های جاسوسی آن را در اینترنت میبینیم.حالا یک جوان که به این مدل علاقه شدید دارد با توجه به عکس‌های جاسوسی این خودرو از آن یک رندر تهیه کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، این رندر که توسط یک جوان با نام Chazcron در یک فروم تخصصی شورولت کُروت انتشار یافته است را می‌توان همان چیزی دانست که مهندسین شورولت ارائه خواهند داد.

انتهای خودرو کمی شباهت به نسل فعلی دارد اما با توجه به عکس‌ها و همینطور رندر پیش رو خواهیم فهمید که این خودرو عریض تر شده است.اگزوز‌های دوبل مربع شکل و همینطور اسپویلر کوتاه و دو تکه این خودرو در رندر جذابیت نمای پشت را دو چندان کرده است.

این رندر در نمای بغل حرفی برای گفتن ندارد و تنها نکته جذاب آن ورودی هوای پشت درب‌ها، که باعث خنک شدن پیشرانه و همینطور آیرودینامیک بهتر خودرو می‌شود است.قسمت دماغه خودرو که در رندر و عکس‌ها دیده می‌شود بر خلاف نسل‌های قبلی کمی بالا آمده و از فرم تهاجمی آن کاسته شده است.بیشتر فضای جلو را هواکش‌های ورودی تشکیل داده‌اند تا به پایداری و خنک کردن دیسک‌ها و پیشرانه کمک کند.

این خودرو باید در یکی از رویداد‌های پیش رو معرفی شود و احتمال اینکه مهندسین شورولت آن را تا نمایشگاه نیویورک تکمیل کنند دور از ذهن نیست.

نویسنده: اشکان آثار

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=174548
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه