میهن صنعت :

رنوکوئیدClimber در هند عرضه شد

رنو به تازگی کوئید Climber را در هند عرضه کرده است که بیش از یک سال قبل در Auto Expo 2016 به عنوان کانسپت معرفی شده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،کوئید Climber که در نسخه های 1.0 لیتری دستی و 1.0 لیتری AMT موجود است به ترتیب با قیمت های 6466 و 6917 دلار عرضه می شود.

کوئیدClimber حدود 375 دلار گران تر از نسخه ممتاز کوئید 1.0 لیتری RXT (O) است. کوئید Climber با این قیمت بیش تر دارای اصلاحاتی ظاهری است که آن را قوی تر و تهاجمی تر نشان می دهند. این خودرو دارای رنگ بدنه آبی الکتریکی مخصوص و آینه های کناری، تزئینات سپر و ریل های سقف نارنجی رنگ، تزئین پلاستیکی برجسته تر اطراف چراغ های مه شکن، رکاب زیرین نقره ای، تزئین پلاستیکی مشکی ضخیم تر روی درها، رینگ های آلیاژی چند پره 15 اینچی ویژه و نشان Climber روی در جلو است.

در قسمت پشت این خودرو تزئین سپر نقره ای با قسمت نارنجی مشابه سپر جلو تعبیه شده است. کابین کوئیدClimber تزئینات نارنجی اطراف کنسول وسط مشکی براق، اهرم دنده، تودوزی درها، دریچه های تهویه هوا، صندلی ها و نشان Climber روی پشتی های سر و فرمان تعبیه شده است. لیست تجهیزات این خودرو با کوئید RXT (O) مشترک است که شامل نمایشگر لمسی 7 اینچی MEDIANAV، power steering، کیسه هوای راننده و پیش کشنده کمربند ایمنی است.

زیر کاپوت این خودرو موتور 1.0 لیتری SCe سه سیلندر بنزینی با قدرت 68 اسب بخار و گشتاور 91 نیوتون متر تعبیه شده است. نیروی این موتور از طریق گیربکس دستی پنج سرعته یا Easy-R AMT پنج سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود./خبرخودرو/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=116716
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه