«میهن صنعت» گزارش می دهد:

رنو به دنبال تحقق رویای طبقه متوسط جامعه!

شرکت خودروسازی رنو مجموعه ای جدیدی از محصولات خود را به منظور استفاده ی قشر متوسط جامعه راهی بازار غنا کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خودروسازی رنو مجموعه ای جدیدی  از محصولات خود را به منظور استفاده ی قشر متوسط جامعه راهی بازار غنا کرد.

این کمپانی فرانسوی سه محصول خود را با عنوان های KWID Authentic، KWID Expression و Dynamique Trim راهی بازار کرده که در واقع ادغامی از  کامپکت های موفق و شاسی بلند های برجسته این برند خوش نام است.

جیهاد هیجازی، مدیر نمایندگی رنو در غنا در این خصوص عنوان کرد:« این سری محصولات اقتصادی رنو به منظور استفاده ی افراد کم در آمد به بازار عرضه شده است.»

وی افزود، خودروهای معرفی شده تاییده صلاحیت شده اند و فضای کابین آن ها بسیار مناسب بوده ودر نتیجه لذت رانندگی را برای کاربران دوچندان می کنند.

به علاوه،قیمت مناسب در کنار طراحی تحسین برانگیز و بهره بردن از فناوری های پیشرفته از ویژگی های قابل توجه این سری محصولات رنو محسوب می شود.

تغییرات گیربکس و استفاده از پیشرانه ی 1.0 Se منجر شده تا وزن این سری نسخه های محبوب سبک تر شود و اصطحکاک های داخلی کاهش یابد.

شایان ذکر است، سری خودروهای KWID در دسته خودروهای کم مصرف طبقه بندی می شوند.

در پایان، ویژگی های مذکور و نیز هزینه های پایین گارانتی منجر شده تا این سری محصولات رنو به انتخابی ایده آل برای رانندگی در شهر و جاده تبدیل شوند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=150697
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه