میهن صنعت :

رولز رویس مختص بازار فوق ثروتمندان!

میهن صنعت : رولز رویس برند فوق لوکس بی.ام.و تولیدات خود را در 5 سال آینده 14 درصد افزایش می دهد تا خود را با تقاضای رو به گسترش مشتریان ثروتمند وفق دهد.

به گزارش میهن صنعت به نقل از پرشین خودرو، رولز رویس تعداد نمایندگی های فروش خود در جهان را از 105 نمایندگی به 120 افزایش می دهد تا برای ثروتمندان کشورهایی مثل شیلی، تایلند و ویتنام هم خودرو بسازد و گویی که بحران فروش خودرو در اروپا هیچ تأثیری روی این خودروساز نداشته است. این برند انگلیسی که کارخانه ی آن در گودوود Goodwood بریتانیا مستقر است در حال حاضر به شرکت بی.ام.و آلمانی تعلق دارد و با خودروی ارتقا یافته ی 380 هزار دلاری سدان فانتوم در شرف یک رکورد زنی دیگر است.
سال 2011 تعداد خودروهای فوق لوکس فروخته شده از این برند به 3538 دستگاه رسید و به احتمال زیاد با پایان یافتن سال 2012 این رکورد هم شکسته خواهد شد.
شرکت رولز رویس به هیچ وجه به افزایش ظرفیت و بالا بردن کمیت فکر نمی کند اما به دنبال یک رشد پایدار است و می خواهد برای همیشه یک استثنا باقی بماند.
برند رولز رویس که یک خودروی 246 هزار دلاری به نام گوست [به معنی روح] هم دارد روی زیاد شدن تعداد ثروتمندان در قاره آسیا و آمریکای جنوبی حساب باز کرده است. با این که اروپا با رکود اقتصادی رو به رو است اما تعداد خانواده هایی که در آمد آنها بیش از 5 میلیون دلار در سال است سالانه بین 3 تا 5 درصد رو به افزایش است. همین رشد پتانسیل لازم برای رشد پایدار برندهای فوق لوکس فراهم می کند. نواحی آسیا و اقیانوس آرام رشد بهتری نسبت به آمریکای شمالی داشته اند.
رولز رویس کاهش تقاضا در اروپا را با افزایش در کشورهایی نظیر روسیه و چین جبران می کند. البته در سه ماهه سوم سال 2012 به دلیل دوره گذار به مدل ارتقا یافته تولیدات این شرکت 14 درصد افت کرد.
رولز رویس مدل فانتوم اژدهای سال را برای مشتریان چینی به قیمت 1.2 میلیون دلار خلق کرده است که با ذائقه چینی ها طراحی شده و یک اژدهای طلایی به صورت دستی روی هر چرخ این خودرو نقاشی شده است. ظرف دو ماه نیز تمام خودروهای تولیدی برای بازار چین به فروش رسید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=6283
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه