میهن صنعت:

رونالدو: زيدان در فکر مربيگري فرانسه است

میهن صنعت: رونالدو با اعلام اينکه زين‌الدين زيدان سرمربي آينده رئال مادريد است، از نيمار به عنوان ستاره کشورش در جام جهاني 2014 ياد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رونالدو نازاريو مهاجم سابق تيم ملي برزيل موفق شده با تيم ملي برزيل به افتخارات زيادي دست يابد و اکنون يکي از سفيران کشورش در ميزباني جام جهاني است. او در گفت‌وگو با راديو RMS ذرباره مسائل مختلفي به صحبت پرداخت.

رونالدو درباره مشکلات ميزباني برزيل براي جام جهاني 2014 گفت: کاملاً متقاعد شدم که اين بهترين جام جهاني تاريخ خواهد بود. کاملاً خوشبين هستم. بالاتر از همه چيز به اين خاطر که اينجا کشورم است. جام جهاني يک رويداد مهم است و همه ما به طور هماهنگ تلاش مي‌کنيم تا همه چيز خوب پيش برود. طبيعي است که در ماه‌هاي منتهي به آغاز تورنمنت شک و ترديدهايي وجود داشته باشد. ببينيد چه اتفاقي براي المپيک سوچي افتاد – در پايان، فوق العاده از آب در آمد و اين رويداد به خوبي سازماندهي شد. جام جهاني نيز همينطور خواهد بود و فکر نمي‌کنم مشکلي براي ميزباني برزيل باشد.

مهاجم سابق تيم ملي برزيل درباره زين‌الدين زيدان گفت: فکر مي‌کنم زيدان آماده است تا سرمربي فرانسه شود. او خودش را براي هدايت تيم ملي فرانسه آماده مي‌کند. نمي‌توانم او را مدتي طولاني روي نيمکت رئال مادريد به عنوان شماره دو تصور کنم. با تمام تجربياتي که او در دنياي فوتبال کسب کرده مي‌تواند هر تيمي را هدايت کند. همانطور که همه ما مي‌دانيم، مربيان زيادي بعد از جام جهاني و وقتي که دوره‌شان تمام شد، از تيم جدا شده‌اند. بايد ببينيم چه اتفاقي براي دشان رخ مي‌دهد، اما اگر او جدا شود، فرصت خوبي براي زيدان خواهد بود تا سرمربي تيم ملي کشورش شود.

رونالدو در پايان درباره نيمار مهاجم برزيل که اميد کشورش براي جام جهاني 2014 است، گفت: پس از جام کنفدراسيون‌ها، احساس خوشبيني بيشتري به برزيل دارم. ما تيم جواني داريم که نشان داديم با کيفيت هستيم. نيمار بهترين بازيکن برزيل در جام جهاني خواهد بود. او قبلاً هم کيفيت خود را نشان داده است. در اين لحظه، او به عنوان يار کمکي مسي به بارسلونا آمده اما او بزرگترين اميد ما براي آينده است. اگر نيمار بتواند توانايي‌هاي خود را نشان دهد و برزيل به فينال برسد، او مي‌تواند در سال 2014 به يک ستاره بزرگ تبديل شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=42986
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه