میهن صنعت:

رونالدو: صددرصد برای فینال آماده‌ام

میهن صنعت: مهاجم پرتغالی رئال مادرید کاملا شرایط بازی کردن در فینال لیگ قهرمانان اروپا را پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رئال مادرید و آتلتیکو مادرید شنبه در ورزشگاه دالوژ شهر لیسبون فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهد کرد.

 

کریستیانو رونالدو به دلیل مصدومیت دیدار هفته‌ آخر تیمش در رقابت‌های لیگا برابر اسپانیول را از دست داد، درباره حضورش در بازی با آتلتیکو مادرید در فینال لیگ قهرمانان ، گفت: شرایط بهتری پیدا کردم. 100 درصد برای فینال آماده‌ام. هیچ کس دوست ندارد فینال لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد. من هم به همین خاطر برابر اسپانیول به میدان نرفتم تا با آمادگی بیشتری در بازی با آتلتیکو مادرید به میدان بروم. تیم ما در دو سال گذشته در آستانه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا بود و اکنون خیلی خوشحالم که توانستیم به فینال این رقابت‌ها راه یابیم.

 

به نقل از ایسنا رونالدو در ادامه گفت: بازی با آتلتیکو مادرید اهمیت زیادی برای ما دارد، اما این بازی پایان دنیا نیست. در حال حاضر اعتماد به نفس بالایی دارم و از شرایط خوبی برای بازی کردن برخوردار هستم. می‌خواهم شنبه در کشور خودم جشن قهرمانی برپا کنیم.

 

مهاجم پرتغالی رئال مادرید در ادامه گفت: مصدومیت هر زمانی می‌تواند رخ دهد. بازیکنان بزرگ برای مصدومیت در امان نیستند. طبیعی است وقتی در سطح بالای فوتبال بازی می‌کنید مصدومیت نیز به سراغ شما می‌آید.

 

برنده توپ طلای فوتبال جهان در سال 2013 در پایان، گفت: بازی با آتلتیکو مادرید 50 – 50 است و هر تیمی شانس قهرمانی یکسانی دارد. فینال‌ها همیشه نزدیک هستند و جزئیات سرنوشت آن را مشخص خواهد کرد.

 

رئال مادرید که با برتری برابر بارسلونا توانست قهرمانی در جام حذفی اسپانیا دست یابد، امیدوار است که پس از 12 سال با برتری برابر همشهری‌اش آتلتیکو مادرید به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.

 

رئال مادرید در 9 بار گذشته‌ای که به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده به قهرمانی رسیده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=48750
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه