میهن صنعت:

رونالدو: هنوز تصمیم نگرفتم به مراسم توپ طلا بروم

میهن صنعت: مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید می‌گوید هنوز تصمیم نگرفته است برای شرکت در مراسم اهدای توپ طلا به زوریخ برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کریستیانو رونالدو پس از افتتاح موزه شخصی خود در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخت که در زیر می‌آید:

 

ایده اولیه داشتن یک موزه شخصی چگونه به ذهنتان آمد؟

این ایده متعلق به برادرم هوگو است. او بود که از من خواست تا این موزه را تشکیل دهم. وقتی در سال 2008 توانستم توپ طلای فوتبال جهان را کسب کنم، او از من خواست تا این موزه را تشکیل دهم. سرانجام پس از سال‌ها این آرزو به حقیقت پیوست و بالاخره این موزه افتتاح شد. برای من و خانواده‌ام افتخار است که موزه من در شهر مادیرا قرار دارد. تمام جوایزی که اینجا در موزه قرار دارد، نتیجه کارهای سخت فردی و تیمی است. قطعا بدون کمک هم‌تیمی‌هایم نمی‌توانستم چنین جوایزی را کسب کنم. این جایی برای کودکان است تا ببینند با سختکوشی به چه جوایزی دست خواهند یافت.

کدام‌یک از جوایزت را بیشتر دوست داری؟

همه جوایز را دوست دارم. البته بعضی از آنها با بعضی دیگر فرق می‌کنند زیرا ارزش آنها بیشتر است. با این حال همه آنها را دوست دارم.

آیا جای توپ طلا را در این موزه مشخص کرده‌ای؟

جای چند جایزه بزرگ را در این موزه خالی کرده‌ام. توپ طلا جایزه بزرگی است اما عقده کسب آن را ندارم. بگذارید ببینیم در مراسم چه رخ خواهد داد.

و کسب دهمین قهرمانی در اروپا؟

بله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خیلی مهم است. امسال توانایی خوبی داریم تا بتوانیم به این جام مهم دست یابیم.

برای مراسم توپ طلا در روز 13 ژانویه به زوریخ خواهی رفت؟

چند روز تا 13 ژانویه باقی مانده است و هنوز تصمیمم را نگرفتم که به این مراسم بروم یا نه. در حال مشورت با باشگاه هستم تا تصمیم بگیرم که به مراسم بروم یا نروم.

چند روز قبل مجله ورلدساکر شما را به عنوان برترین بازیکن جهان انتخاب کرد که شانست را برای توپ طلا افزایش خواهد داد. نظرت چیست؟

خیلی خوشحالم که توانستم در این رده‌بندی در صدر قرار گیرم. مجله ورلدساکر مجله بسیار مهم و معتبری است.

فکر می‌کنی بتوانی همراه پرتغال در جام‌جهانی به قهرمانی برسید؟

 در گروه بسیار سختی قرار گرفته‌ایم اما معتقدم تیم ما در جام‌جهانی عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان خواهد داد. در جام‌جهانی اول باید به فکر صعود از گروه‌تان باشید و بعد به رسیدن به جایگاه‌های بهتر فکر کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=35222
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه