میهن صنعت :

رونسانس طراحی در بنز

میهن صنعت : مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی ژنو نشان داد که رونسانسی در طراحی های این خودروسازی در شرف وقوع است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروی کلاس S کوپه مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی ژنو، نشان داد می توان خودرویی کاملا نو و خلاقانه و کاملا متفاوت ارائه داد بدون آن که بیننده در تشخیص بنز بودن آن به خطا برود.

http://www.mihansanat.ir/upload/img/921214mercedes.jpg

کلاس S مرسدس بنز خطوط تیز روی بدنه را با خطوط نه چندان تیز در جلو و عقب خودرو تلفیق کرده است. تزئینات داخل آن هم همان تزئینات داخل کلاس S سدان است، پنجره سقفی آن پانورامایی است که سیستم کنترل کنندن آن به مجیک اسکای [آسمان جادویی] Magic Sky معروف است یعنی به طور خودکار در نورهای زیاد مثل عینک فوتوکروم، تغییر رنگ می دهد تا نور داخل اتاق متناسب باشد.

در ایالات متحده این خودرو با عنوان S550 کوپه ی 4 اتوماتیک شناخته می شود که 8 سیلندر و 4.7 لیتر گنجایش موتور توان 449 اسب بخار ایجاد می کند. سیستم انتقال قدرت آن 7سرعته است. شاید جدیدترین ویژگی این خودرو «عملکرد هوشمندانه در پیچ ها» active curve tilting function است که با «سیستم کنترل فعال بدنه» کار می کند.

در این فناوری زمانی که مرسدس بنز مجهز به این فناوری در جاده به پیچ می رسد بدنه خودرو تغییر ارتفاع به سمت پیچ می دهد تا تعادل خودرو حفظ شود درعین حال کسانی که در خودرو نشسته اند به کمترین وجه ممکن پیچ ها را حس می کنند که خود در رانندگی های طولانی سبب می شود کمترین خستگی عارض شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=43882
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه