معاون وزیرصنعت:

رونق تولید اولویت وزارت صنعت است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت در سال جاری مهمترین رویکرد خود را حمایت از رونق تولید قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محسن صالحی‌نیا در آئین افتتاح کارخانه تولید خوراک دام و طیور راش سازه در شهرک صنعتی بهشهر، اظهار کرد: رونق تولید اصلی ترین سیاست دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصادی در سال جاری بوده است که اقدامات مهمی در این راستا صورت گرفت.

وی افزود: راه اندازی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط نقش مهمی در ایجاد ارزش افزوده، اشتغال و تکمیل زنجیره های مختلف صنعتی برای رسیدن به کالاهای مختلف در جهت تامین نیازهای کشور و شکوفایی صادرات دارند که مورد حمایت سیاست های کلان کشور است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: قابلیت های بسیاری در سرمایه گذاران وجود دارد اما باید از آن ها حمایت شود و بر اساس گردش وجوه مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی باید بتوانیم فرآیند اشتغال ایجاد شده و چرخش تامین مواد اولیه تا محصول نهایی را به شرایط مطلوبی برسانیم و آن را حفظ کنیم.

صالحی نیا گفت: در راستای فعالیت مستمر واحدهای صنعتی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سطح استان و شهرستان ها تشکیل و به بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی می پردازند و بر اساس قابلیت ها و ظرفیت های موجود حمایت های لازم را انجام می دهند.

وی اظهار کرد: وزارت صنعت،  معدن و تجارت بر اساس سیاست های کلان دولت به منظور تامین منابع مالی برای واحدهای تولیدی و صنعتی با بانک مرکزی و بانک های عامل هماهنگی های لازم را انجام می دهد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=111022
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه