میهن صنعت :

رونق رولز رویس در چین

میهن صنعت : این روزها خودروهای سفارشی رولز رویس بیشتر راهی کشور چین می شوند. شاید به این خاطر که چین به سرعت در حال تبدیل شدن به بزرگترین بازار خودروی جهان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش رولز رویس علاوه بر پکن در شانگهای نیز راه اندازی شده است و شواهد نشان می دهد که این دو نمایندگی بیشتر از هر جای دیگر در جهان خودروی رولز رویس می فروشند.

بنابراین تعجبی هم ندارد که به فاصله دو ماه بعد از فروش مدل سفارشی گولدن سانبرد، دوباره رولز رویس مدل سفارشی جدیدی برای مدل گوست، آن هم فقط برای بازار چین مهیا کرده است. نام این مدل سفارشی کنتون گلوری است. آخرین بار هم آن را در نمایشگاه خودروی گوانگژو معرفی کردند. البته این نام به افتخار برجی است که در شهر گوانژو قرار دارد و به برج کنتون معروف است.

دو رنگ برای این خودرو در نظر گرفته شده بود یکی نقره ای مایل به آبی و دیگری نقره ای مایل به سمت سفید. به طور طبیعی تزئینات داخل این خودروها هم با سلایق و علایق چینی ها مطابقت پیدا کرده است. به احتمال زیاد مشتریان این نوع خودروها صاحبان صنایع بزرگ در چین هستند.

این برند انگلیسی برای اولین بار در چین متخصصان خود را مستقر کرده و امکاناتی فراهم کرده تا به مشتریان قابلیت های این برند انگلیسی را نشان دهند. معمولا نام رولز رویس با تشریفات در حد سلطنتی گره خودرو و معمولا مقام های بلندپایه از این نوع خودرو سفارش می دهند و حالا حضور این خودرو در چین نشان می دهد که ثروتمندان در  چین رو به افزایش هستند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=35131
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه