میهن صنعت :

رونمايي از اولين خودرو آتش نشانی كاملا ايرانی آريا

میهن صنعت : اولين خودرو آتش نشاني با برند ايراني به نام آريا با همت متخصصان شركت گواه ساخته و رونمايي شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، همزمان با روز ملي صنعت و معدن و با حضور مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل و مديرعامل شركت گواه از اولين خودرو آتش نشاني با برند ايراني رونمايي شد.

محمدجواد طلا، مديرعامل شركت گواه در مراسم رونمايي از خودرو آريا به توانمندي هاي اين شركت اشاره كرد و گفت: شركت گواه در كنار ارائه خدمات پس از فروش به محصولات توليدي ، برنامه مدوني جهت حضور در بازارهاي كاربري سازي را در دستور كار قرار داده است.

وي ادامه داد: با توجه به اينكه شركت گواه عضو انجمن  صنفي شركت هاي كاربري­سازي در كشور مي باشد و با توجه به دارا بودن امكانات سخت افزاري و نرم افزاري و با استفاده از  نيروي انساني، توانمند، امكان توليد محصولات مورد نياز كشور را در اين حوزه  دارد.

طلا گفت: خودرو آتش نشاني آريا توان پاسخگوي به نيازهاي شهرداري ها ، سازمان­ها و شركت­هاي صنعتي  را دارا مي باشد..

مديرعامل شركت گواه كسب استانداردهاي لازم را از جمله الزامات توليد اين خودرو دانست و گفت: تمام استاندارهاي لازم از سوي نهادها و سازمان­هاي مسئول، براي توليد اين خودرو اخذ شده است.

وي تصريح كرد: در سال 93 سعي شده است تمام قطعات توليدي خودرو آتش نشاني آريا از شركت­هاي قطعه سازي داخلي تامين شود كه اين امر سبب صرفه جويي ارزي و كاهش قيمت تمام شده  و ايجاد اشتغال خواهد شد.

وي با تاكيد بر اينكه توليد براساس سفارش انجام  مي شود، گفت:خودرو آتش نشاني آريا در دو تيپ سبك و سنگين و بر اساس نيازهاي سفارش دهنده، توليد خواهد شد.

مديرعامل شركت گواه با بيان اينكه اين شركت توانايي توليد محصولاتي ديگري مانند تريلر، خودروهاي حمل زباله، بونكر، كفي و غيره را دارد كه در اين خصوص با توجه به سفارشات داده شده اقدام به توليد نيز در اين حوزه ها صورت خواهد گرفت.

وي  در انتها يادآور شد: كيفيت و رعايت استانداردهاي مورد نياز از اولويت هاي اصلي اين شركت مي باشد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=52855
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه