میهن صنعت :

رونمایی آئودی A5 جدید در پاریس

میهن صنعت : امسال نمایشگاه اتومبیل پاریس میزبان خودروی آئودی A5 Sport back مدل 2018 خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، امسال نمایشگاه اتومبیل پاریس میزبان خودروی آئودی A5 Sport back مدل 2018 خواهد بود.

آئودی های A5، A5 Sport back که تاکنون هیچگاه تصاویر مخفیانه شان هم به بیرون درز نکرده بود امسال در قالبی جدید پا به نمایشگاه اتومبیل فرانسه خواهند گذاشت. البته تا حدودی می توان ظاهر آن ها را حدس زد. این خودروها با الهام از ویژگی های S5 کوپه دارای طراحی انقلابی خواهند بود. این محصول که هفت سالی است در خط تولید آئودی قرار دارد دارای فاصله بیشتر میان محورها، کاپوت متفاوت، جلو پنجره یک تکه، اسپویلر عقب و صندوق عقب جادارتری است.

طراحی داخلی A5 Sport back نیز متاثر از سدان A4 می باشد ولی در کل به دلیل افزایش 17 میلی متری طول خودرو جادارتر است. پنل داخلی آلات خودرو هم به یک صفحه نمایشگر 12.3 اینچی لمسی مجهز شده است. این محصول دارای یک موتور 3.0 لیتری توربو شارژ v6 به توان 354 اسب بخار که حدود 21hp قدرتمندتراز گذشته می باشد و میتواند ظرف مدت 4.7 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند.

به گزارش خبرخودرو، این موتور در کنار یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا هفت سرعته اس ترونیک کلاچ دوقلو یا هشت سرعته تپترونیک نصب میشود. به علاوه آن که یک موتور 2.0 لیتری TFSI به توان 170 اسب بخار نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که می تواند از سوخت های گاز طبیعی و یا بنزین استفاده کند. استفاده از پلتفرم MLB EVO باعث شده تا وزن این محصول با 85 کیلوگرم کاهش به 1470 کیلوگرم برسد. قیمت آئودی A5 Sport back و همین طور S5 در آلمان به ترتیب 37800 و 62500 یورو تعیین شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=89106
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه