«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

رونمایی آنلاین خودروهای بنتلی، پورشه و ب ام و با لغو برگزاری ژنو 2020

سه خودروساز بنتلی، پورشه و ب ام و به دنبال توقف برگزاری نمایشگاه بزرگ ژنو در پی شیوع کرونا ویروس در جهان قصد دارند تا از محصولات جدید خود به صورت آنلاین رونمایی کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سه خودروساز بنتلی، پورشه و ب ام و به دنبال توقف برگزاری نمایشگاه بزرگ ژنو در پی شیوع کرونا ویروس در جهان قصد دارند تا از محصولات جدید خود به صورت آنلاین رونمایی کنند.

نمایشگاه خودرو ژنو یکی از بزرگترین گردهمایی برترین و لوکس ترین برندهایی خودرویی است که قرار بود در روز پنجشنبه آغاز به کار کند و به مدت 11 روز میزبان جدیدترین خودروها و علاقه مندان دنیای خودرو باشد.

شرکت های خودروسازی از نمایشگاه ها به منظور معرفی محصولات و اهداف خود در آینده استفاده می کنند اما  رویداد ژنو امسال طبق گفته ی مدیر برگزاری این نمایشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا در اروپا و البته سوئیس برپا نخواهد شد.

دولت سوئیس پیش از این، گردهمایی بیش از 1000 نفر را در راستای جلوگیری از ابتلا به این بیماری ممنوع اعلام کرده بود.

شرکت ب ام و اعلام کرده که با تعطیلی نمایشگاه ژنو 2020، از کانسپت جدید خود با عنوان Concept i4 در روز سه شنبه و ساعت 2:15 صبح  رونمایی  خواهد کرد.

شرکت بنتلی نیز از پخش آنلاین کنفرانس مطبوعاتی خود خبر داده اما هنوز زمان دقیق آن منتشر نشده است. این سازنده خودروهای لوکس طی یک ایمیل اعلام کرد که از تصمیم شورای ژنو به منظور لغو برگزاری این رویداد خودرویی استقبال می کند و این تصمیم در راستای سلامت همکاران و بازدیدکنندگان است.

شرکت پورشه نیز از رونمایی آنلاین پرچمدار سری 911 در روز سه شنبه خبر داد و به نظر می رسد که سایر برندهای خودروسازی نظیر آئودی و مرسدس بنز نیز به معرفی آنلاین تن دهند.

فیات کرایسلر نیز اعلام کرده که در حال ارزیابی روش های رونمایی از خودروهای جدید خود است وانتظار می رود که این خودروساز با یک خودرو الکتریکی از برند فیات ظاهر شود.

سایر خودروسازها که قرار بود در این نمایشگاه ژنو 2020 حضور داشته باشند، تاکنون واکنشی به تعطیلی این رویداد نشان نداده اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=191911
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه