میهن صنعت گزارش می دهد:

رونمایی از خودروی 4 درب مرسدس AMG GT پیش از ژنو

شرکت مرسدس بنز نخستین تصاویر رقیب قدرتمند پورشه پانامرا را در آستانه ی نمایشگاه خودرو ژنو منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت مرسدس بنز نخستین تصاویر رقیب قدرتمند پورشه پانامرا را در آستانه ی نمایشگاه خودرو ژنو منتشر کرد.

تصاویر جدید خودروی 4 درب مرسدس AMG GT حاکی از آن است که طراحی این محصول آلمانی بسیار شبیه به نسخه ی کانسپت AMG GT است.

با توجه به تصاویر جاسوسی و تیزر جدید این خودروی محبوب می توان گفت که عقب آن با دقت و وسواس زیادی طراحی شده و کاملا الهام گرفته از کوپه ی AMG GT است.

زبان طراحی این محصول بسیار نزدیک به نسخه ی کانسپت مرسدس بنز است که سقف شیب دار،پنجره های باریک و کاپوت پایین آن گواه این قضیه است.

از دیگر ویژگی هایی که جذابیت این محصول مرسدس بنز را دوچندان کرده می توان به استفاده از رینگ های طلایی و نقره ای اشاره کرد.

در سال گذشته، نسخه ی کانسپت AMG GT با تمرکز بر روی قابلیت های آیرودینامیکی از جمله استفاده از دوربین های مخفی و دریچه سرد کن در نمایشگاه ژنو رونمایی شد.

به نظر می رسد، خودروی 4 درب مرسدس AMG GT از این قابلیت ها بهره ببرد.

هنوز اطلاعاتی در خصوص  نام این محصول در دسترس نیست اما شایان ذکر است، این نسخه ی جذاب، نخستین مدلی است که از فناوری EQ Power بهره خواهد برد که در واقع ترکیبی از نیروی بنزینی و الکتریکی است.

قدرت این نسخه ی جذاب از یک پیشرانه ی 4 لیتری توئین توربو 8 سیلندر در کنار یک موتور الکتریکی تامین می شود.

اطلاعاتی در خصوص قدرت و گشتاور این پیشرانه منتشر نشده اما شرکت مرسدس بنز مدعی است،  شتاب صفر تا صد این خودروی آلمانی کم تر از 3 ثانیه است.

علاقه مندان می توانند برای اطلاع از جزییات این محصول تا رونمایی آن درنمایشگاه ژنو 2018 منتظر بمانند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=148665
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه