«میهن صنعت» گزارش می دهد:

رونمایی از فونیکس FX در هتل استقلال تهران / مشخصات فنی و ظاهری

مدیران خودرو در هتل استقلال تهران رسما از فونیکس FX رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیران خودرو  در هتل استقلال تهران رسما از فونیکس FX رونمایی کرد. این خودرو قرار است در سه تیپ در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

فونیکس به عنوان برند لوکس مدیران خودرو شناخته می شود که بعد از عرضه خودروهایی مانند تیگو7 پرو، تیگو8 پرو و آریزو6، این بار از فونیکس FX رونمایی کرده و قرار است به زودی در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

رونمایی از فونیکس FX در هتل استقلال تهران / مشخصات فنی و ظاهری

براساس اعلام مدیران خودرو، این خودرو در سه تیپ روانه بازار می شود که در گام اول، نسخه 1.5 لیتری توربو MPI تحت عنوان تیپ اکسلنت عرضه شده و سپس نسخه 1.6 لیتری توربو با موتور GDI یا همان تیپ پریمیوم در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در نهایت نسخه تمام چرخ متحرک اف ایکس را می توان به عنوان سومین تیپ معرفی کرد.

نسخه 1.5 لیتری توربو  فونیکس FX توانایی تولید 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور بوده و مجهز به گیربکس CVT نه سرعته است. تیپ پریمیوم FX از یک موتور 1.6 لیتری توربو بهره برده که می تواند 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید کند و نیرو از طریق گیربکس دبل کلاچ تر (Wet) به چرخ های جلو منتقل می شود.

مشخصات ظاهری و امکانات

طراحی اسپرت در نگاه نخست جلب توجه می کند که در واقع به لطف جلو پنجره کهکشانی و چراغ های باریک در جلو، نمای جانبی کشیده، رینگ و آینه های دو رنگ و البته چراغ های عقب باریک و به هم پیوسته شاهد ظاهر جوان پسند این خودرو هستیم.

کابین فونیکس FX نیز دارای طراحی اسپرت است و صفحه نمایشگر  دیجیتالی 10.25 اینچی در پشت فرمان و نیز نمایشگر لمسی 10.25 اینچی سیستم مالتی مدیا توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. از دیگیر امکانات رفاهی کابین می توان به صندلی برقی راننده قابل تنظیم در 6 جهت، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سانروف برقی، سنسور نور، سنسور باران، گرمکن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده قابل تنظیم در 6 جهت، درب برقی صندوق عقب، نور پردازی داخل کابین، سیستم صوتی سونی، شیفتر دنده برقی، شارژر بدون سیم تلفن همراه، کول باکس، دریچه سیستم تهویه برای سرنشینان عقب و … اشاره کرد.

 

امکانات ایمنی این خودرو نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و شامل سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، اتوهلد، دوربین دید 360 درجه، رادار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار برخورد از جلو،  سیستم هشدار خروج از خط، سیستم تثبیت خودرو بین خطوط، هشدار ترافیک در عقب، کنترل کشش، کنترل خودرو در سرازیری، ترمز اضطراری هوشمند، کمکی شروع حرکت در سربالایی، دوربین دنده عقب، 6 کیسه هوا و سیستم ترمز ضد قفل می شود.

پیش بینی می شود که از بهمن ماه شاهد عرضه نسخه های این شرکت باشیم البته در ابتدا 700 دستگاه از تیپ  اکسلنت روانه بازار می شود و سپس دو تیپ دیگر در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=256152
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه