«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

رونمایی از نسخه کانورتیبل کوروت C8 در مرکز فضایی کندی

شورلت قصد دارد تا نسل هشتم کوروت کانورتیبل خود را در تاریخ 3 اکتبر، در مجتمع بازدیدکنندگان مرکز فضایی کندی ایالت فلوریدا به معرض نمایش عموم بگذارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شورلت قصد دارد تا نسل هشتم کوروت کانورتیبل خود را در تاریخ 3 اکتبر، در مجتمع بازدیدکنندگان مرکز فضایی کندی ایالت فلوریدا به معرض نمایش عموم بگذارد. احتمال حضور مری بارا به عنوان سخنگو و باز آلدرین، فضانورد آمریکایی به عنوان مهمان ویژه وجود دارد.

بلیت های این مراسم برای کودکان 3 تا 11 سال 47 دلار و برای افراد 12 سال به بالا 57 دلار اعلام شده است.

مرکز فضایی  کندی، محل پرتاب سفینه‌ها و موشک‌های فضایی ناسا بوده و به عنوان یکی از مکان تاریخی و جاذبه های گردشگی فلوریدا شناخته می شود. این مراسم  در روز پنجشنبه 3 اکتبر از ساعت 11 صبح تا 2 بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

 این مراسم در ادامه رونمایی رسمی از کوروت کانورتیبل استینگری 2020 در تاریخ 2 اکتبر برگزار می شود.

شورلت و مرکز فضایی کندی به لطف بازاریابی خلاقانه تاریخ متمایزی را به اشتراک گذاشته اند. جیم راثمن برنده سابق مسابقات ایندی 500 و نماینده شورلت اعلام کرده که فضانوردان می توانند به مدت یک سال هر خودروی شورلت را تنها با پرداخت یک دلار اجاره کنند.

پیش بینی می شود که مدل کانورتیبل از پیشرانه ی کوپه استفاده کند و در نتیجه مشتریان شاهد یک پیشرانه 6.2 لیتری وی 8 باقدرت 490 اسب بخار و گیبرکس دو کلاچه هشت سرعته خواهند بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=185777
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه