«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

رونمایی از کانسپت نیسان آریا در نمایشگاه توکیو 2019

خودروساز ژاپنی در بخش خودروهای الکتریکی و خودران نمایشگاه توکیو 2019 حاضر شد و ازکانسپت الکتریکی خود با عنوان نیسان آریا (Arya) رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروساز ژاپنی در بخش خودروهای الکتریکی و خودران نمایشگاه توکیو 2019 حاضر شد و ازکانسپت الکتریکی خود با عنوان نیسان آریا (Arya) رونمایی کرد. به نظر می رسد در آیندهای نزدیک شاهد کراس اوور های الکتریکی با زبان طراحی این خودرو مفهومی باشیم که حاکی از پیشرفت چشمگیر نیسان در دنیای فناوری است.

طراحی این خودرو آشنا به نظر می رسد و اندکی شبیه به دیگر کانسپت این شرکت، نیسان IMx معرفی شده در نمایشگاه توکیو 2017 است.

گلگیرهای پهن جلو و چراغ های LED باریک به همراه جلوپنجره ای V-Motion این خودرو مفهومی نیسان در نگاه نخست توجه بازدیدکندگان را جلب می کند و در بخش ظاهری نیز نوار چراغ های عقب در زیر شیشه و رینگ های 21 اینچی به چشم می خورد.

کابین کانسپت نیسان آریا ازطراحی مینیمالیستی بهره برده و کنترل تنظیمات خودرو به صفحه نمایشگر آن ختم می شود که مجهز به فناوری هایی نظیر سیستم خودران ProPilot 2.0 است. علاوه براین، کابین این محصول تازه وارد برای استفاده 5 سرنشین مناسب است.

قدرت این کانسپت از دو موتور الکتریکی در هر اکسل تامین می شود که به لطف حالت های مختلف رانندگی تجربه ای جدیدی برای سرنشینان آن ایجاد می کند.

یاشیرو یامااوچی، نماینده شرکت نیسان در این خصوص گفت: نیسان دید روشن و مشخصی نسبت به بخش خودران دارد. نیسان آریا آغاز این راه است. نیسان به طراحی و ساخت خودرو می پردازد و لذت رانندگی می تواند با استفاده از پلتفرم جدید الکتریکی نیسان تغییر کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=187815
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه