قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو:

رونمایی از کراس اوور ری‌را بازی سیاسی نبود/ معرفی یک محصول دیگر در آینده ای نزدیک

قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو در نشست امروز گفت: رونمایی از کراس اوور ری‌را در جهت حرکت ایران خودرو به سمت مدرن سازی و اثبات آن به جامعه صنعتی بوده اگرچه ممکن است بهره برداری های سیاسی صورت بگیرد اما هدف ما نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو در واکنش به انتقادهایی که در خصوص آماده نبودن کراس اوور ری‌را برای رونمایی و نحوه معرفی این خودرو مطرح شده است، گفت: برای اولین بار در دنیا نیست که محصولی در این سطح رونمایی می شود. معرفی تخصصی یک محصول برای خبرنگاران با این شرایط در خودروسازهای دیگر دنیا نیز اتفاق افتاده است اگرچه کم و کاستی های وجود داشت و مشکلاتی به وجود آمد که از این بابت عذرخواهی می کنیم.

بیشتر بخوانید:
ری را اولین کراس اوور تولید ملی رونمایی شد

کیانوش پورمجیب افزود: هدف ما از رونمایی کراس اوور ری‌را این است تا به مشتری نشان دهیم که اقدامات خوبی برای آن ها در نظر گرفتیم و همان طور که می دانید پروتایپ لزوما نباید فاکتورهای های محصول تولیدی و نهایی را داشته باشد. اما در این مرحله قالب های نمونه اصلی ساخته شده و در پشت این طرح اراده جدی وجود دارد اگرچه ممکن است بهره برداری های سیاسی انجام شود که ما به دنبال این اهداف نیستیم.

رونمایی از کراس اوور ری‌را بازی سیاسی نبود/ معرفی یک محصول دیگر در آینده ای نزدیک

وی از عرضه یک محصول دیگر ایران خودرو خبر داد و عنوان کرد: ما قصد داریم تا به جامعه اثبات کنیم که به دنبال مدرن سازی ایران خودرو هستیم اگرچه این موضوع گواه این نیست که عملکرد ایران خودرو پیش از این خوب نبوده بلکه در حال طی دوران مدرن هستیم.

پر مجیب ادامه داد: جهش ها و اقدامی در حوزه محصول صورت گرفته است تا خودروی درخور مشتری ارائه کنیم و با حل مشکلات اقتصادی نیز می توانیم این مسیری که شروع کردیم را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=247083
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه