«میهن صنعت» گزارش می دهد:

رونمایی از کوچک ترین خودرو سیتروئن در نمایشگاه ژنو 2019

با نزدیک شدن به نمایشگاه خودرو ژنو 2019، اخبار زیادی در خصوص رونمایی از محصولات جدید خودروسازان در این گردهمایی خودرویی منتشر می شود و قرار است که کانسپت سیتروئن AMI ONE نیز از سوی شرکت سیتروئن معرفی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، با نزدیک شدن به نمایشگاه خودرو ژنو 2019، اخبار زیادی در خصوص رونمایی از محصولات جدید خودروسازان در این گردهمایی خودرویی منتشر می شود و قرار است که کانسپت سیتروئن AMI ONE نیز از سوی شرکت سیتروئن معرفی شود.

این خودرو تمام الکتریکی دو نفره با رنج مسافتی 60 مایل بر ساعت در نمایشگاه خودرو امسال رونمایی رسمی می شود و به نظر می رسد که به عنوان یکی از کوچکترین خودروهای حاضر در این رویداد شناخته شود.

کانسپت مذکور سیتروئن طبق مقررات قابل استفاده برای افراد 16 ساله ویا بالاتر است. این خودرو در واقع نسخه امروزی مدل 2CV سیتروئن است که عنوان کوچکترین خودرو را در تاریخ این شرکت یدک می کشد.

طول این خودرو جمع و جور برابر با 2.5 متر است که 20 سانتی متر ازخودرو هوشمند دو نفره ForTwo کوچکتر است.

سیتروئن AMI ONE مجهز به یک پیشرانه الکتریکی، سیستم rwd و پک باتری یون لیتیومی است که بیشینه سرعت آن با وزن 425 کیلویی این خودرو به 28 مایل در ساعت می رسد.

طراحی داخلی این خودرو الکتریکی در نوع خود منحصر به فرد بوده و مجهز به آخرین فناوری های روز دنیا است.

همان طور که در تصاویر مشخص است، صفحه نمایشگرهای اینفوتیمنت رایج و پنل ابزار در کابین این نسخه دو نفره دیده نمی شود و با اتصال به گوشی های هوشمند و قرار دادن آن در فضای تعبیه شده، تمامی اطلاعات مورد نیاز در مقابل چشمان راننده به نمایش گذاشته می شود.

 

شایان ذکر است که امکان کنترل و یا دسترسی به تنظیمات از طریق فرمان های صوتی و یا کلیدهای روی فرمان در این خودرو وجود دارد.

اطلاعاتی زیادی در خصوص عرضه و یا قیمت آن منتشر نشده اما عرضه آن طی یک یا دو سال آینده نیز دور انتظار نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=172448
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه