میهن صنعت :

رونمایی رسمی و جزئیات Robarace

Robacar را می توان اولین خودروی الکتریکی مسابقه ای خودران در جهان معرفی کرد. همان طور که قبلا در خبرها گفته شده بود این خودرو برای رونمایی در نمایشگاه و یا به عبارتی کنگره موبایل اسپانیا در نظر گرفته شده بود. حالا رونمایی این محصول انجام گرفته و شاهد انتشار اطلاعات بیشتر درباره اش هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،مدیر Robarace در کنار مدیر طراحی Robocar اقدام به رونمایی رسمی این خودروی انقلابی کردند و بخش های زیادی از سخنرانیشان را به آن اختصاص دادند. اسوردلوف گفت: این لحظه ای مهم برای Robarace به شمار می رود چرا که ما این خودرو را با جهانیان به اشتراک گذاشته و در کنارشان قدمی در جهت تحقق فناوری خودروهای برقی و خودران برداشته ایم. این لحظه ای حساس برای ما است که توانسته ایم ارتباطی نزدیک را با خودروهای برقی و ربات ها برقرار کنیم.

ساخت این خودرو در کم تر از یک سال فوق العاده بوده و ما همچنان به آموختن در این راه ادامه می دهیم.

قرار است که پلتفرم جدید Robarace برای ساخت محصولات مشابه مشتری به کار گرفته شود و از آن به عنوان فرمول یک خودروهای خودران نام برده شود. این خودرو فقط 975 کیلوگرم وزن دارد و طولش به 4.8 مترمی رسد.

نیروی خودرو از طریق چهار موتور 300 کیلو واتی و باتری 540 کیلو واتی تامین می شود. این نیرو کافی است تا خودرو بتواند بدنه سبک ساخته شده از الیاف کربنیش را به سرعت 320km/h برساند. Robarace دارای 18 حسگر ما فوق صوت، پنج حسگر LIDAR، دو حسگر نوری سرعت شش دوربین و  پردازشگر Nvidia Drive PX2 با قابلیت تحلیل 24 تریلیون محاسبه در ثانیه است. در ساخت این خودرو Robarace با شرکت Nvidia و شرکت تایرسازی میشلین همکاری داشته است.خبرخودرو/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=115913
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه