میهن صنعت :

رکورد شکنی بی سابقه هیوندای در بازار چین

میهن صنعت : هیوندای در یازدهمین سالگرد ورودش به چین ، بزرگترین بازار خودروی جهان ، موفق به فروش یک میلیون دستگاه از محصولاتش در این کشور شد و رکورد سریع ترین رشد فروش را در میان خودروسازان خارجی این کشور ثبت نمود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، هیوندای در یازدهمین سالگرد ورودش به چین ، بزرگترین بازار خودروی جهان ، موفق به فروش یک میلیون دستگاه از محصولاتش در این کشور شد و رکورد سریع ترین رشد فروش را در میان خودروسازان خارجی این کشور ثبت نمود .

این شرکت خودرو سازی اعلام کرد شریک تجاریش ، بیجینگ هیوندای ، در سال جاری 1.03 میلیون دستگاه خودرو را در کشور چین به فروش رساند. گفتنی است این شرکت از زمان حضورش در چین 5 میلیون دستگاه خودرو را به فروش رسانده است .

از مهم ترین عوامل موفقیت هیوندای می توان به عرضه محصولات جدید متمرکز بر بازار چین و همین طور گسترش تاسیساتش در این کشور اشاره کرد .

شایان ذکر است که هیوندای بلافاصله پس از عرضه خودروی سوناتا EF و آوانته در کره فروش آن ها را در سال 2008 در چین آغاز کرد و این دو خودرو توانستند با رشدی یک نواخت همواره جز پر فروش ترین محصولات این شرکت در چین باشند به طوریکه آوانته میانگین سالانه 200 هزار دستگاه در چین فروش کرد .

 به گزارش خبرخودرو،البته هیوندای به همین مقدار راضی نشده و تصمیم دارد ژانویه سال آینده تاسیسات جدیدی را با ظرفیت سالانه 150 هزار دستگاه خودرو در چین افتتاح نماید و بعد از آن نیز واحد دیگری با ظرفیت 400 هزار دستگاه را در غرب این کشور احداث نماید. به علاوه قرار است تا سال 2015 تعداد نمایندگی های این شرکت در چین از 860 به هزار واحد افزایش یابد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=36516
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه