میهن صنعت :

رکورد شکنی فروش تویوتا

میهن صنعت : تویوتا مثل بسیاری از خودروسازان دیگر سال 2015 را با ثبت رکوردی جدید به پایان رساند و تعداد 2.04 میلیون دستگاه خودرو و 1.93 میلیون دستگاه موتور خودرو را در امریکای شمالی به فروش رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تویوتا مثل بسیاری از خودروسازان دیگر سال 2015 را با ثبت رکوردی جدید به پایان رساند و تعداد 2.04 میلیون دستگاه خودرو و 1.93 میلیون دستگاه موتور خودرو را در امریکای شمالی به فروش  رساند.

به گزارش خبرخودرو، این اولین باری است که تویوتا بیش از یک میلیون دستگاه خودرو را در بازار امریکای شمالی به فروش می رساند. جدا از مشتریان سیری ناپذیر  امریکایی، افت بهای سوخت و کاهش موانع اقتصادی نیز از عوامل دخیل در ثبت این رکورد جدید بودند.

به علاوه تولیدات این خودرو ساز ژاپنی نیز به بیشترین مقدار خود رسید. به طوریکه در تاسیسات کنتاکی اولین لکسوس ساخت امریکا تولید شد. گفتنی است در این واحد شاهد سرمایه گذاری 360 میلون دلاری و ایجاد 750 فرصت شغلی جدید بوده ایم.

همچنین تولید خودروی کاملا جدید تاکوما نیز در واحد سال آنتونیو آغاز شد. از دیگر موفقیت های تویوتا می توان به تولید چهار میلیون امین خودرو در ایندیانا و افزایش تولید موتورهای این واحد اشاره کرد. به علاوه تاسیسات میسی سی پی نیز موفق به فروش 500 هزارامین دستگاهش شد.

گفتنی است تویوتا 14 محصول متفاوتش را در ایالات متحده تولید می کند و بیش از 40 هزار نفر  را در استخدام خود دارد.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=80019
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه