میهن صنعت :

زامیاد، جزو 20 شرکت برتر در تولید ارزش افزوده شد

میهن صنعت : همزمان با برگزاری مرحله نخست چهارمین جشنواره ملی بهره وری ایران؛ 62 شرکت و بنگاه اقتصادی برتر کشور که بهره وری بالاتر داشتند ، معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، چهارمین جشنواره ملی بهره وری با حضور مقامات وزرات اقتصاد و دارائی ، وزارت صنعت،معدن و تجارت ، رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران و جمعی از تجار، بازرگانان، مدیران و صاحبان بنگاه های اقتصادی کشور، برگزار شد .

برای انتخاب نهائی و معرفی شرکت های برتر چهارمین جشنواره ملی بهره وری ، شاخص های 1030 بنگاه اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت و از بین آنها 314 بنگاه اقتصادی به مرحله بعد راه یافتند و از بین این تعداد نیز 62 شرکت برتر کشور که بهره وری بالاتر و رشد پایدارتری داشته اند ، مشخص شدند.که شرکت زامیاد از میان20 شرکت برتر در تولید ارزش افزوده، رتبه نوردهم را از آن خود کرد.

میزان بهروری این شرکت ها و بنگاه های اقتصادی در طی یک دوره زمانی حداقل 5 ساله و حداکثر 9 ساله مورد بررسی قرار گرفته است .

گفتنی است پیشتر نیز شرکت زامیاد موفق به دریافت برترین نشان بهره وری در افزایش توان رقابت پذیری و بهره وری شرکت ها در کسب و کار، در سومین دروه جشنواره ملی بهر وری شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13796
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه