رييس كانون سراسري انبوه‌سازان كشور:

ساخت 90‌ هزار واحد مسكن مهر جديد در شهر تهران آغاز شد

رييس كانون سراسري انبوه‌سازان كشور گفت: ساخت 90 هزار واحد مسكن مهر جديد در شهر تهران از يك ماه قبل آغاز شد.


رييس كانون سراسري انبوه‌سازان كشور گفت: ساخت 90 هزار واحد مسكن مهر جديد در شهر تهران از يك ماه قبل آغاز شد.


به گزارش میهن صنعت به نقل از ايسنا ايرج رهبر افزود: از اين تعداد واحد مسكن مهر، 85 هزار واحد مسكن در پرديس و پنج هزار واحد نيز در محله تهرانسر احداث خواهد شد.


رهبر گفت: بيش از 97 درصد از ساخت مسكن مهر كشور را بخش خصوصي انجام مي‌دهد كه از اين بين حدود 85 درصد توسط كانون سراسري انبوه‌سازان و 13 درصد توسط پيمانكاران انجام مي‌شود.


وي ساخت مسكن مهر را يك فرصت استثنايي براي ساخت و ساز كشور بيان كرد و گفت: طرح مسكن مهر نشان داد كه مهندسان و طراحان ايراني از توانمندي بالايي برخوردارند.


رييس كانون سراسري انبوه‌سازان مسكن كشور اضافه كرد: اگر طرح مسكن مهر اجرا نمي‌شد، با انباشت بيش از اندازه تقاضا براي مسكن مواجه مي‌شديم و اين موضوع موجب جهش‌هاي ناگهاني در قيمت مسكن مي‌شد.


وي سرعت بالا، استفاده از مصالح استاندارد، به كارگيري دانش نوين و بهره‌مندي از سبك‌سازي و مقاوم‌سازي را از ويژگي‌هاي ساخت مسكن مهر بيان كرد و گفت: در ساخت مسكن مهر از تكنولوژي‌هاي نوين استفاده شده است.


رهبر ساخت مسكن مهر را بسيار عالي و مطابق با استانداردهاي روز دنيا بيان كرد و گفت: اين ساختمان‌ها داراي استانداردهاي بين‌المللي سازه‌اي و همچنين استاندارد بومي 2800 داخلي است.


وي با بيان اينكه سرعت عمل در ساخت يكي از ويژگي‌هاي طرح مسكن مهر است، گفت: مسكن مهر موجب شد كساني كه توانايي خريد مسكن را نداشتند به راحتي صاحب مسكن شوند.


رهبر با بيان اينكه طرح مسكن مهر جهاني شده است گفت: اغلب كشورهايي كه در صدر هيات‌هاي بلندپايه به ايران سفر مي‌كنند از طرح مسكن مهر استقبال كرده‌اند.


وي گفت: تعداد زيادي از كشورها از جمله عراق، ونزوئلا، الجزاير و تركيه خواستار پياده‌سازي طرح مسكن مهر از سوي سازندگان ايراني در مناطق خود شدند.


رهبر با بيان اينكه طرح مسكن مهر جهاني شده است گفت: اغلب كشورهايي كه در صدر هيات‌هاي بلندپايه به ايران سفر مي‌كنند از طرح مسكن مهر استقبال كرده اند.


وي گفت: تعداد زيادي از كشورها از جمله عراق، ونزوئلا، الجزاير و تركيه خواستار پياده‌سازي طرح مسكن مهر از سوي سازندگان ايراني در مناطق خود شدند.


وي به موضوع برپايي نمايشگاه صنعت ساختمان اشاره كرد و افزود: برپايي اين نمايشگاه كمك بسياري به توسعه صنعت ساخت و ساز كشور خواهند كرد.


رييس كانون سراسري انبوه‌سازان كشور اضافه كرد: يكي از مزيت‌هاي اين نمايشگاه، حضور توليدكننده و مصرف‌كننده در كنار يكديگر و ارائه توانمندي‌ها و تكنولوژي نوين و به روز دنياست.


رهبر در ادامه گفت: تا پيش از تشكيل كانون سراسري انبوه‌سازان، ساخت و ساز كشور به صورت سنتي و غيراصولي انجام مي‌شد اما با تشكيل كانون، ساخت‌و ساز به صورت اصولي و مهندسي درآمد.


دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت ساختمان تهران 25 تا 28 شهريورماه در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران گشايش مي‌يابد. در اين نمايشگاه هزار و 100 شركت داخلي و بيش از 200 شركت خارجي آخرين دستاوردها و توانمندي خود در زمينه‌هاي مختلف صنعت ساختمان را ارائه خواهند كرد.


در دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت ساختمان تهران كه بزرگترين نمايشگاه صنعت ساختمان خاورميانه محسوب مي‌شود، بيش از 20 كشور جهان از جمله آلمان، آمريكا، فرانسه، انگلستان، اسپانيا، تركيه، ايتاليا، كره جنوبي، چين، اتريش، مالزي، عراق، ژاپن، هنگ‌كنگ و سوئد حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3156
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه