میهن صنعت :

سارقین خودرو در روز کریسمس دزدی نمی کنند

میهن صنعت طبق گزارش اداره ملی جرائم بیمه ای ایالات متحده ، پایین ترین میزان دزدی در بین تعطیلات متعلق به روز کریسمس می باشد .

به گزارش میهن صنعت طبق گزارش اداره ملی جرائم بیمه ای ایالات متحده ، پایین ترین میزان دزدی در بین تعطیلات متعلق به روز کریسمس می باشد .

روز کریسمس دارای دو رکورد می باشد . اولی پایین ترین میزان دزدی خودرو در میان تعطیلات و دومی پایین ترین میزان سرقت وسایل نقلیه در همه روزهای سال .

در این بین هالوین روز تعطیل غیر رسمی با بیشترین آمار گزارش سرقت خودرو (2329دستگاه) می باشد . در حالی که روز سال نوی میلادی پر مشغله ترین روز دزدهای خودروی آمریکایی است و بعد از آن این رتبه به روز یادبود ، روز کارگر و شب سال نو اختصاص دارد
.
طبق تحقیقات انجام شده مورد علاقه ترین روز برای دزدهای خودرو در امریکا یکم آگوست است . به طوری که در یکم آگوست سال جاری 2687 دستگاه خودرو به فروش رسید، البته خبر خوب این است که امریکا ظرف 8 سال گذشته با کاهش تعداد سرقت خودرو روبرو شده است .

خبر خودرو نوشت : با این وجود هنوز کارشناسان درباره وسایلی که به هنگام پارک در خودرو می گذارند هشدار داده اند . چرا که دزدی وسایل خودرو و شکستن شیشه ها به خصوص در ایام خرید کریسمس به اوج خود می رسد .
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=7707
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه