میهن صنعت :

سارقی در زنجان به 12 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در طول یک هفته اعتراف کرد

میهن صنعت : فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: سارق دستگیر شده ازسوی پلیس شهر زنجان به 12 فقره سرقت لوازم داخل خودرو معترف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سرهنگ ایرج خانی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سارق سابقه دار که حدود 27 ساله است شنبه شب توسط ماموران کلانتری 15 واقع در شهرک امیرکبیر زنجان به دام افتاد.

وی، اظهار کرد: طی سه روز اخیر گزارش هایی مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو در این منطقه، پلیس را برآن داشت تا به دقت منطقه را پایش کنند و به این موضوع نگران کننده پایان دهند.

خانی پور افزود: شب گذشته، پلیس حین گشت زنی، این سارق سابقه دار را در این منطقه مشاهده و حرکات او را بطور نامحسوس زیر نظر گرفته و چون به خودروهای پارک شده در خیابان ها سرک می کشید بنابراین شک ماموران برانگیخته شده و نامبرده را با استفاده از دستور قضایی به عنوان مظنون بازداشت می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: پس از بازجویی های فنی پلیسی، این سارق سابقه دار به 12 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف می کند.

خانی پور ادامه داد: همچنین شب گذشته در منطقه سفر آباد زنجان، پلیس به فردی که یک دستگاه خودرو سواری را به منظور سرقت ورانداز می کرد ظنین شد و نامبرده را تحت بازجویی قرار داد.

وی افزود: این سارق که قصد سرقت این خودرو را داشت در کارنامه خود سابقه سرقت و فروش مواد مخدر به صورت خرده را نیز داشت که به منظور تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=80203
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه