میهن صنعت :

سالانه10 هزاردستگاه محصولات ایران خودرو راهی بازار روسیه می شود

میهن صنعت : با وجود تحریم های بین المللی و مشكلات برسرراه صادرات ، گروه صنعتی ایران خودرو موفق به كسب استانداردسخت گیرانه كشور روسیه برای صادرات خانواده سمند به این كشور شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عبدالعظیم سعدیان معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : براساس تفام نامه امضا شده و اخذ گواهینامه استانداردیورو 4 از کشور روسیه ، سالانه 10 هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو به صورت مستقیم و ساخته شده به این کشور صادر می شود.

وی افزود : این  گواهی نامه برای تمامی محصولات خانواده سمند شامل سمند ال ایكس ، سمند اس ای و سورن ای ال ایكس با موتورتی یو5 است كه به مدت سه سال معتبر و تا 5 سال نیز قابل تمدید می باشد .

 

سعدیان خاطر نشان ساخت : تیراژ ده هزار دستگاه برای شروع کار در نظر گرفته شده و در ادامه تعداد خودروهای صادر شده به بازار روسیه از سوی ایران خودرو افزایش خواهد یافت.

وی افزود : در چند سال گذشته محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به صورت قطعات منفصله به بلاروس می رفت و پس از مونتاژ در این کشور به روسیه صادرمی شد، اما  با دریافت گواهی نامه استاندارد یورو 4 روسیه ،‌محصولات ایران خودرو به طور مستقیم راهی بازار روسیه می شود .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=26076
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه