میهن صنعت:

سامانه 137 آماده ارائه اطلاعات گردشگری به شهروندان/ اسکان رایگان مسافرین نوروزی در تهران

میهن صنعت: قائم مقام سازمان رفاه و خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از راه‌اندازی سامانه 137 جهت ارائه اطلاعات خدمات گردشگری به شهروندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، حمیدرضا بتو در گفتگویی در تشریح این خبر با اشاره به اجرای برنامه‌ی گردشگری طرح جهان تهران همچون سال گذشته در نوروز 93 اظهار داشت: ارائه خدمات گردشگری و تفریحی به شهروندان و میهنان نوروزی در خصوص بازدید از اماکن تفریحی از جمله محورهای طرح جهان تهران است که با محوریت شهرداری و همکاری آژانس مسافرتی و تورهای گردشگری اجرا خواهد شد.
 
وی با یادآوری راه‌اندازی سامانه 137 در خصوص ارائه اطلاعات لازم در خصوص فضاها و برنامه‌های گردشگری به شهروندان افزود: ارائه اطلاعات لازم در خصوص شماره تلفن و مکان نزدیک‌ترن آژانس مسافرتی همکار در برگزاری تورهای گردشگری از جمله خدماتی است که شهروندان پس از تماس با این سامانه از آن مطلع خواهند شد.
 
قائم مقام سازمان رفاه شهرداری تهران تصریح کرد:‌ زمان برگزاری تورهای گردشگری،‌محل استقرار اتوبوس‌های در نظر گرفته شده جهت بازدید و نیز هزینه تورها از دیگر خدمات سامانه 137 است، ضمن اینکه مبلغ در نظر گرفته شده جهت شرکت در این تورها در مقایسه با آژانس‌های مسافرتی کمتر است.
 
بتو همچنین از اسکان رایگان مسافرین نوروزی با همکاری شهرداری مناطق و سازمان‌های تابعه خبر داد و افزود:‌ این طرح به منظور اسکان موقت مسافرینی بوده که تهران در مسیر سفر نوروزی آنان قرار داشته و یا درصدد بازدید فضاهای گردشگری پایتخت هستند.
 
به نقل از باشگاه خبرنگاران وی خاطرنشان کرد: مناطق 22،20،18،13،4 و نیز سایر مناطقی که در مبادی ورودی شهر تهران قرار گرفته‌اند همچون سال گذشته جهت اجرای این طرح آماده خواهند شد ضمن اینکه استقرار ایستگاه‌های آتش‌نشانی و اورژانس از دیگر تمهیدات در نظر گرفته شده شهرداری تهران جهت ارائه خدمات ضروری و مورد نیاز به مسافرین نوروزی است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=41339
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه