میهن صنعت :

سايپايدك رتبه ممتاز را در خدمات پس از فروش كسب كرد

میهن صنعت : سازمان خدمات پس از فروش سايپا (سايپايدك) براي دومين سال متوالي رتبه ممتاز ارائه خدمات پس از فروش در كشور را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در پنجمين كنفرانس ملي راهكارهاي توسعه خدمات پس از فروش و گارانتي، سايپايدك موفق شد براي دومين سال متوالي رتبه ممتاز را در بين شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش در كشور از آن خود كند.

توسعه و تعالي خدمات پس از فروش و گارانتي و ارائه خدمات نوين در خدمات پس از فروش به منظور جلب رضايت حداكثري مشتريان از عوامل موثر در انتخاب سايپايدك به عنوان ممتاز در خدمات پس از فروش بوده است.

گفتني است در حال حاضر خدمات مختلفی از جمله گارانتی بدنه، ارائه خدمات در محل مشتری و سرویس‌های دوره‌ای رایگان تحت پوشش کارت نارنجی به دارندگان محصولات سایپا ارائه می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا همواره به خدمات پس از فروش توجه ويژه‌اي كرده و به منظور ارائه خدمات گسترده به مشتريان، شبکه بسیار گسترده‌ای از فروش و خدمات پس از فروش را در بازارهای داخلي و خارجی تشکیل داده است.

همچنين ارائه خدمات مطلوب تعميرگاهي و برخورداري از كاركنان مجرب و آموزش ديده، در انتخاب سايپايدك به عنوان ممتاز در خدمات پس از فروش تاثيرگذار بوده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=21776
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه