میهن صنعت :

سایپا از سه محصول جدیدخود رونمایی میکند

میهن صنعت : سه محصول جدید سایپا روز یکشنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور ، وزیر صنعت معدن و تجارت ، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مدیرعامل ، معاونین و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا رونمایی خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، در سالی که مزین شده است به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ، گروه خودروسازی سایپا توانست با اتکا به مدیریت دانش محور و تخصص نیروی انسانی خود 3 خودروی جدید را تولید و به بازار کشور عرضه نماید .

بر اساس این گزارش ، خودروهای تیبا 211 ، سایپا 151 و ایکس 100 ای ام تی خودروهایی هستند که توسط شرکت سایپا رونمایی خواهند شد .

خودرو تیبا 211 دومین خودرو از نسل تیبا میباشد که توسط متخصصین این شرکت تولید خواهد شد . البته این خودرو تغییر شکل یافته (facelift)  خودرو تیبا است که با شکلی جدید و جذاب طراحی شده است .

خودرو سایپا 151 با عنوان وانت کارا از جمله خودروهای سبک کار شرکت سایپا میباشد که با ظاهری زیبا توانایی حمل بار تا 500 کیلوگرم را دارد و میتواند در فروشگاهها ، سوپرمارکتها ، گل فروشی ها و … مورد استفاده قرار گیرد

سومین خودرویی که قرار است رونمایی گردد خودروی ایکس 100 ای ام تی (اتوماتیک) از خانواده خودروهای ایکس 100 سایپا میباشد که با ابتکار و توانمندی مهندسان سایپا و همکاری دانشگاهیان طراحی گردیده است که رانندگی با این خودروها راحتی و لذت بیشتر را برای راننده به ارمغان خواهد آورد و برای جانبازان گرانقدر و معلولان ایده آل خواهد بود .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13925
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه