میهن صنعت :

سایپا برای کسب در آمدهای جدید برنامه ریزی می کند

میهن صنعت : مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به پتانسیل موجود در گروه خودروسازی سایپا، تمام تلاش ما این است که ظرفیتی را فراهم کنیم تا با کمک یکدیگر بازار های جدیدی جهت کسب درآمدهای جدید در اختیار گروه قرار گیرد.

به گزارش میهن صنعت مهندس سعید مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه بازدید از شرکت سایپا آذین در گفت و گو با خبرنگار سایپانیوز شرایط صنعت خودروسازی در حال حاضر را شرایط خاصی دانست و اظهار داشت: موانع بسیاری برسر راه تولید خودرو قرار دارد اما  شرایط به گونه ای است که هم اکنون ما به جایی رسیده ایم که باید تمام بخش های صنعت خودرو به کمک هم آمده و با پشتوانه و اتکا به توانمندی های موجود درمقابل چالشها و مشکلات سرافرازانه پیروز شویم.

سعید مدنی خواستار حمایت های بیشتر دولت از صنعت خودرو شد و ادامه داد: البته دولت در حد مقدورات خود حمایت های مهمی از این صنعت انجام داده است، اما برخی از موانع و محدودیتها این نیاز را ایجاد کرده که برای نگهداری این صنعت مهم حمایت های بیش از پیش گردد.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا افزود: سرعت در انجام کار یکی دیگر از مسائلی است که در صنعت خودروسازی باید مورد توجه قرار بگیرد. به عنوان مثال اگر یک شرکت خودروسازی در کشور عراق نیازمند صندلی برای تولیدات خود باشد، نمی توان ارائه طراحی صندلی را به یک سال بعد موکول کرد چراکه تولیدکنندگان معتبر و مختلف دنیا نیز بدنبال تسخیر بازارهای اینچنینی خواهند بود.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به پتانسیل و توان موجود در گروه خودروسازی سایپا، تمام تلاش ما این است که ظرفیتی را فراهم کنیم تا با کمک یکدیگر بازار های جدیدی جهت کسب درآمدهای جدید در اختیار گروه قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=9198
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه