نماینده مردم بیجار در مجلس:

سایپا بر روی ریل توسعه قرار گرفته است

میهن صنعت: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهبود وضعیت صنعت خودروسازی کشور نسبت به دو سال قبل گفت: خوشبختانه همزمان با به حداقل رسیدن حاشیه ها در صنعت خودرو و وجود ثبات در تولید، شاهد رشد قابل قبولی در خودروسازی هستیم که باید ادام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، به نقل از سایپانیوز سید محمد بیاتیان در جریان بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا اظهار کرد: سایپا در حال حاضر بر روی ریل اصلی توسعه قرار گرفته و با اجرای برنامه توسعه محصول و ورود خودروهای جدید، اینده امیدوارکننده ای دارد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: صنعت خودروسازی یکی از صنایع تخصصی و مرجع کشور محسوب شده و تمام تلاش نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیسیون صنایع و معادن، ایجاد رونق در فعالیت های این بخش است.

بیاتیان خاطرنشان کرد: روند کنونی نشان می دهد گروه خودروسازی سایپا در آینده از جوانان تحصیل کرده و با انگیزه ای تشکیل خواهد شد که زمینه رشد جایگاه آن را در دنیا فراهم خواهند کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: باید تلاش کنیم اظهار نظرات غیرکارشناسانه و سطحی در حوزه صنعت خودرو جای خود را بر تحلیل و شناخت دقیق و تصمیم گیری بر اساس تجربیات بدهد.

وی در خاتمه تیم مدیریت کنونی گروه خودروسازی سایپا را برخاسته از جنس صنعت خودرو دانست و گفت: خوشبختانه تصمیم گیری های غیرکارشناسانه و سیاسی در حال از میان برداشته شدن در گروه سایپا است و این مجموعه با داشتن دید تخصصی نسبت به تولید، زمینه رشد و ثبات را ایجاد کرده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=68944
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه