میهن صنعت :

سایپا در مسیر اقتصاد مقاومتی گام بر می دارد

میهن صنعت : معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان اظهار داشت: ادامه تولید خودرو در سایپا با وجود افزایش قیمت مواد اولیه و محدودیت های بین المللی بیانگر هنر این شرکت و عزم جدی در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش میهن صنعت مهندس عامری گلستان در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو و تجهیزات وابسته استان خوزستان ضمن بازدید از کلینیک خودرو تیبا، در گفت و گو با خبرنگار سایپانیوز تصریح کرد: سایپا با حضور خود در این نمایشگاه، موجب ارتقا سطح کیفی آن و افزایش علاقه مندان و بازدیدکنندگان شده است.

وی با اشاره به ظرفیت های بسیار بالای تولید خودرو و نقش آفرینی در اقتصاد مقاومتی توسط گروه خودروسازی سایپا، افزود: حضور سایپا در استان خوزستان و در نمایشگاه خودرو موجب ایجاد ارتباط نزدیک میان این شرکت و مشتریان و دارندگان خودروهای سایپا است.

عامری خاطرنشان کرد: سایپا با تولید خودروهای کاربردی با قیمت اقتصادی و کم مصرف، خود را به عنوان تامین کننده بزرگ بازار و پاسخ گوی نیاز مشتریان مطرح کرده است.

معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان در خاتمه یادآور شد: بزرگ ترین هنر سایپا این است که با وجود محدودیت های مختلف از جمله گران شدن مواد اولیه و محدودیت های بین المللی موفق به ادامه تولید شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=7320
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه