میهن صنعت :

سایپا قهرمان رقابتهای رالی کشور شد

میهن صنعت : تیم اتومبیلرانی سایپا در پایان دور نخست پیکارهای رالی قهرمانی کشور توانست در هر دو کلاس 1400 و 1600 سی سی با خودروهای پراید و ریو عنوان قهرمانی تیمی را از آن خود کند.

به گزارش «میهن صنعت»، اتومبیلرانان اولین رالی قهرمانی کشور در سال 91 رقابتهای خود را از روزچهار شنبه (4 بهمن ماه) در منطقه پرند استان مرکزی آغاز کردند که طی این دوره از مسابقات ، شرکت کنندگان در مجموع مسیر 200 کیلومتری را پشت سر گذاشتند.

طی این دوره از رقابتها، تیم اتومبیلرانی سایپا که در کلاس 1400 سی سی با خودرو پراید و در کلاس 1600 سی سی با ریو به مصاف حریفان خود رفته بود، توانست در هر دو کلاس یاد شده عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

این گزارش حاکی است؛ علی کلهر (راننده) و مسعود واحدی (نقشه‌خوان) و اردلان غزنوی (راننده) و علیرضا باغبان (نقشه‌خوان) رانندگان تیم سایپا در کلاس 1400 سی سی بودند و علی شیبانی (راننده) و آرش رامین یکتا (نقشه‌خوان) به همراه فرید پروین (راننده) و رضا اردوبادی (نقشه‌خوان) اعضای تیم سایپا در کلاس 1600 سی سی به سرپرستی مهدی هاشمی بودند که با خودروهای پراید و ریو، دو محصول تولیدی گروه خودروسازی سایپا در این دوره از مسایقات به مصاف حریفان رفتند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=10310
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه