میهن صنعت :

سرقت خودرو در چند ثانیه

میهن صنعت : فرمانده انتظامی شهرستان قیر و کارزین در استان فارس در این باره به جام جم گفت: در پی شکایت های مردمی در ارتباط با سرقت خودرو های پراید در محله های تاریک و خلوت موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سرهنگ حسین مهدوی نژاد افزود: با افزایش سرقت ها موضوع در ستاد مبارزه با سرقت بررسی شد و با سرنخ هایی که از سارقان سابقه دار خودرو در بانک اطلاعاتی پلیس به دست آمد، سه سارق حرفه ای خودروی شناسایی و با تحت نظر قرار گرفتن این متهمان آنها دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه شان چهار دستگاه خودرو پراید سرقتی کشف شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان چند پلاک خودرو و مقادیری قطعات و اموال خودروهای مسروقه کشف و تحقیق از متهمان آغاز شد.

سرکرده باند که مردی سی و هشت ساله است در تحقیقات گفت: در زندان با همدستانش آشنا شدم و پس از آزادی خودرو های پراید را که در محله های خلوت و بدون تجهیزات رها می شد شناسایی و در چند ثانیه آنها را سرقت می کردیم.پس از سرقت خودرو ها را در مخفیگاه خود اوراق و لوازم آن را می فروختیم و اسکلت آنها را در حاشیه شهر رها می کردیم.

در پی این اعترافات، دستور قضایی برای کشف تعداد خودرو های سرقتی صادر شد و متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

سرهنگ مهدوی نژاد با اشاره به جدی گرفتن هشدارهای پلیسی از سوی شهروندان گفت: از پارک خودرو در محل های تاریک خودداری کرده و وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=57610
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه