«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

سرمایه گذاری عظیم نیسان برای حضور بیش تر در بازار چین

خودروساز ژاپنی نیسان در روز سه شنبه از یک سرمایه گذاری 900 میلیون دلاری به منظور افزایش ظرفیت تولیدات خود در چین به میزان 40 درصد تا سال 2020 خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروساز ژاپنی نیسان در روز سه شنبه از یک سرمایه گذاری 900 میلیون دلاری به منظور افزایش ظرفیت تولیدات خود در چین  به میزان 40 درصد تا سال 2020 خبر داد.

بنا به اعلام این شرکت ژاپنی، این سرمایه گذاری بخشی از برنامه و استراتژی آن برای قرار گرفتن در میان سه خودروساز بزرگ جهان بوده و نیسان برای کسب این جایگاه 60 میلیارد یوان سرمایه در نظر گرفته است.

 طبق گفته ی یک منبع آگاه، شرکت نیسان طی یک جوین ونچر با همتای چینی خود، گروه دانگ فنگ برای افزایش ظرفیت تولید خودروهای خود در بازار چین 900 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است.

جنرال موتورز و فولکس واگن با فروش  4 میلیون دستگاه خودرو در سال گذشته حرف اول را در بازار چین می زنند و شرکت های دیگری مانند نیسان، تویوتا، فورد و هوندا موتور با فروش حدود یک میلیون خودرو پس از این دو شرکت قرار می گیرند.

شرکت نیسان در سال گذشته 1.6 میلیون خودرو به بازار چین عرضه کرد و هدف اصلی آن تولید 2.6 میلیون نسخه تا سال 2020 است.

این شرکت سامورایی ها در ماه فوریه از برنامه جدید خود به منظور توسعه محصولات خود از جمله خودروهای الکتریکی و  Venucia (نام محلی نیسان در چین) با عنوان "تریپل وان" رونمایی کرد.

علاوه بر این، دو شرکت نیسان و دانگ فنگ در راستای تحقق اهداف خود درصدد کسب مجوز از دولت چین برای احداث یک کارخانه با ظرفیت 300 هزار خودرو در سال در ووهان چین هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=159028
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه