میهن صنعت:

سرمایه گذاری ۲۹ میلیارد دلاری فورد در ساخت خودرو‌های الکتریکی

فورد ۲۹ میلیارد دلار در ساخت خودرو‌های برقی و خودران سرمایه گذاری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، فورد طی گزارش درآمد سه ماهه چهارم خود اعلام کرد که ۲۲ میلیارد دلار در وسایل نقلیه الکتریکی و ۷ میلیارد دلار در وسایل نقلیه مستقل تا سال ۲۰۲۵ سرمایه گذاری خواهد کرد.

سهام وسایل نقلیه الکتریکی افزایشی بیش از ۱۰ میلیارد دلاری نشان می دهد که در حال حاضر وعده آن داده شده است تا وسایل نقلیه الکتریکی وارد بازار شود، همانطور که جنرال موتورز متعهد شده است به یک ناوگان وسایل نقلیه مسافرتی کاملاً الکتریکی تبدیل خواهد شد.

 فورد اعلام کرده که اکثر وسایل نقلیه تولیدی از نوع خودرو‌های الکتریکی هستند و برخی از محصولات آن از پیشرانه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی برخوردار هستند.

جنرال موتورز هفته گذشته اعلام کرد که آرزوی از بین بردن همه وسایل نقلیه سبک گازی و دیزلی را تا سال ۲۰۳۵ دارد. جنرال موتورز گفت که قصد دارد ۲۷ میلیارد دلار در وسایل نقلیه برقی و خودمختار تا سال ۲۰۲۵ سرمایه گذاری کند.

این خودروساز فقط در ساخت خودروهای EV، فروش زیادی دارد.فورد ۵۰۰ میلیون دلار در راه اندازی EV Rivian سرمایه گذاری کرده است.

در سال ۲۰۱۹،دو شرکت  فورد و جنرال موتورز طرحی را برای ساخت یک خودروی فورد با استفاده از پلتفرم استارتاپ اعلام کردند. با این حال، در سال ۲۰۲۰، لینکلن برقی ساخته شده با فناوری Rivian لغو شد، که علت آن همه گیر شدن COVID-۱۹ بود./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=207476
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه