میهن صنعت:

سریال نوروزی شبکه ۳ به سعید آقاخانی رسید

میهن صنعت: سعید آقاخانی که این روزها مشغول تصویربرداری نخستین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان «لامپ صد» برای حضور در جشنواره فجر است قرار است سریال نوروزی شبکه ۳ سیما را کارگردانی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی را همچون کارهای پیشین آقاخانی، مهران مهام و ایرج محمدی به عهده دارند که پیش از این «زن بابا»، «راه در رو» و «خوش نشین‌ها» را با همکاری این کارگردان برای این شبکه تولید کرده بودند.
این سریال با نام موقت «دردسرهای عظیم» براساس طرحی از محمدرضا فاضلی ساخته می شود و داستان آن درباره اعضای خانواده یک مرد متمول است که بعد از مرگش دچار مشکلات متعددی می شوند.
»به نقل از جام جم
دردسرهای عظیم» سریال طنز ۱۵ قسمتی است و طبق پیش بینی‌ها پیش تولید آن تا ۱۰ روز آینده آغاز خواهد شد و از اواسط دی ماه نیز تصویربرداری کار کلید می‌خورد.
گفتنی است پیش از این قرار بود سریال نوروزی شبکه ۳ سیما را این دو تهیه کننده با همکاری محمد حسین لطیفی و بر اساس طرحی از برزو نیک‌نژاد بسازند اما گویا این کارگردان چندان به قرارداد این همکاری پایبند نبوده و با گروه مجموعه جدید سیما فیلم به توافق رسید که همین موضوع باعث گلایه شدید مهام و رسانه‌ای شدن آن شد

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=35701
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه