میهن صنعت :

سری اسطوره ها در فرانکفورت

میهن صنعت : بوگاتی از 19 شهریور در نمایشگاه خودروی فرانکفورت از سری جدید خودروهای اسطوره ای خود رونمایی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ماه گذشته در شهر پبل بیچ شرکت خودروسازی بوگاتی ورژن ژان پییر ویمیل از خودروی مدل ویرون ویتز را رونمایی کرد و همان جا این وعده را داد که از این به بعد یک سری از مدل های ویژه ویرون تحت عنوان «سری اسطوره ها» به تدریج به بازار عرضه خواهد شد. به این ترتیب نمایشگاه فرانکفورت آلمان میزبان دومین خودرو از سری اسطوره های مدل ویرون بوگاتی خواهد بود.

آن چه در رسانه ها منتشر شده عکس هایی است که جزئیات خودرو را به طور کامل نمایان نمی کند و این شگرد خودروسازان است که ابتدا یک تیزر از یک خودرو را در رسانه های منتشر می کنند تا علاقه مندان را به نمایشگاه بکشانند و در آن جا توانایی های جدید خود را به رخ بکشند.

نکته این جا است که وقتی صحبت از سری اسطوره ها می شود معنی آن این است که در این سری هر خودرویی که به عنوان ورژن جدید معرفی می شود باید ویژگی هایی وجود داشته باشد که بتوان آن را از ورژن های قبلی متمایز کرد. گاهی اوقات این خودروسازان با ارائه یک رنگ خیره کننده و منحصر به فرد این کار را انجام می دهند و گاهی هم با معرفی فناوری هایی که تا آن زمان سابقه نداشته است.

ویژگی سری دوم اسطوره های بوگاتی ترکیب خصلت های دو مدل «سوپر اسپورت» با خصوصیات «گراند اسپورت» است که در نمایشگاه بین المللی خودروی فرانکفورت جزئیات آن مشخص خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=24840
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه