میهن صنعت:

سر خط كيفيت در چانگان

امروزه چانگان نامي است كه با كيفيت گره خورده است. خودرويي كه در خيابان‌هاي شهرهاي بزرگ و كوچك به فراواني ديده مي‌شود و مورد اقبال و اعتماد عموم مردم است. به ويژه با قيمت‌هاي فضايي كه اين روزها شنيده مي‌شود, محبوبيت چانگان را از نظر اقتصادي دو چندان كرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، امروزه چانگان نامي است كه با كيفيت گره خورده است. خودرويي كه در خيابان‌هاي شهرهاي بزرگ و كوچك به فراواني ديده مي‌شود و مورد اقبال و اعتماد عموم مردم است. به ويژه با قيمت‌هاي فضايي كه اين روزها شنيده مي‌شود, محبوبيت چانگان را از نظر اقتصادي دو چندان كرده است.

اما چگونه اين شركت توانسته با كيفيت محصولاتش بازار را تسخير نمايد؟

چانگان يك شركت خودروسازي چيني است كه در شهر چونگ‌كينگ قرار دارد. اين شركت همچنين به چانا هم مشهور است. شركت چانگان كه يكي از قديمي‌ترين بنگاه‌هاي اقتصادي چين است در سال 1862 تاسيس شده است. سرمايه اين شركت در حال حاضر 68 ميليارد يوان بوده و 50 هزار كارمند در حال حاضر در آن مشغول به كارند. ظرفيت سالانه اين شركت در حال حاضر توليد 2 ميليون دستگاه خودرو است.

بخش توسعه و تحقيقات خودروي چانگان با در اختيار داشتن 6 هزار نفر نيروي حرفه‌اي و با بكارگيري بيش از 300 نفر كارشناس خبره خارجي تلاش بسياري در توسعه محصولات چانگان داشته است. اين مركز همكاري استراتژيك خود را با با شركت‌هاي بزرگ و معتبر خودروساز جهاني همچون فورد، مزدا، پژو سيتروئن و سوزوكي انجام داده است و با ايجاد مراكز طراحي و تحققاتي در ايتاليا، ژاپن و انگلستان، هم اكنون 27 سايت توليدي و 25 محصول خودرويي توليد مي‌كند. بر اساس گفته‌هاي مدير عامل چانگان, اين شركت هم اكنون چانگان بيش از 10 درصد بازار خودروي چين را در اختيار دارد و قصد دارد با توليد شش ميليون دستگاه خودرو در سال 2020 به رده اول خودروسازان چيني دست پيداكند.

برنامه افرايش 4 ميليون خودرو در شش سال آينده توسط شركت چانگان و رسيدن مجموع توليداتش به 6 ميليون دستگاه در سال 2020 كار بسيار مهمي است كه پيش روي اين خودروساز قرار دارد براي گسترش اين ميزان از توليد چانگان چشم اميد به ظرفيت‌هاي بلااستفاده صنعت خودرو در سراسر جهان دارد و سايپا به عنوان شريك تجاري مي‌تواند گزينه خوبي براي افزايش توليد اين شركت خودروساز باشد. تمركز بر تحقيقات و نوآوري, توسعه همكاري اين با شركت‌هاي معتبر بين المللي نشان مي‌دهد كه اين شركت با توليد محصولات با كيفيت سعي در گسترش بازارهاي بين‌المللي دارد.

آريو برازنده

كارشناس خودرو

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=154556
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه