«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

سفر به اتریش برای مقاصد گردشگری پس از 13 دسامبر دوباره امکان پذیر خواهد بود

پس از اعمال قرنطینه ملی و محدودیت ورود اکثر مسافران، مقامات اتریش اعلام کردند که سفر برای مقاصد گردشگری پس از 13 دسامبر(22آذر)مجدداً مجاز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  پس از اعمال قرنطینه ملی و محدودیت ورود اکثر مسافران، مقامات اتریش اعلام کردند که سفر برای مقاصد گردشگری پس از 13 دسامبر(22آذر)مجدداً مجاز خواهد بود.

دولت اتریش قبلاً به دلیل افزایش موارد عفونت کوید -19 ، قرنطینه موقت را اعمال کرده بود. این ممنوعیت از 22 نوامبر اجرایی شد، به این معنی که سفر به اتریش در 16 روز گذشته غیرممکن بوده و تا 6 روز دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

بر این اساس، به محض پایان قرنطینه موقت، افرادی که مایل به ورود به اتریش برای مقاصد سفر هستند، می‌توانند این کار را انجام دهند، مشروط بر اینکه مقامات هیچ قانون اضافی برای ورود وضع نکنند.

در بیانیه پورتال رسمی مسافرتی اتریش آمده است: یک قرنطینه در اتریش از 22 نوامبر (1 آذر) تا احتمالاً 13 (22 آذر) دسامبر اعمال می‌شود. سفر به اتریش برای مقاصد توریستی تنها پس از آن تاریخ امکان‌پذیر خواهد بود.

با این حال، همه کسانی که مایل به سفر به اتریش پس از 13 دسامبر هستند، باید توجه داشته باشند که برای اجازه ورود به اتریش همچنان ملزم به رعایت قوانین ورود هستند.

اتریش در حال حاضر همه افراد را ملزم به ارائه نتیجه آزمایش تست کرونا، گواهی واکسیناسیون یا گواهی بهبودی می کند. کسانی که گواهی واکسیناسیون یا بهبودی ندارند باید در عرض 72 ساعت نتیجه آزمایش منفی را ارائه دهند. تست آنتی ژن سریع پذیرفته نمی شود.

از سوی دیگر، کسانی که گواهی معتبر واکسیناسیون یا بهبودی دارند مشمول شرط تست  نیستند. با این وجود، گواهی واکسیناسیون باید نشان دهد که دارنده آن با یکی از واکسن های پذیرفته شده در نه ماه گذشته واکسینه شده است.

علاوه بر این، در طول اقامت در اتریش، همه، از جمله گردشگران، ملزم به ارائه مدرکی مبنی بر واکسیناسیون یا بهبودی هستند تا اجازه دسترسی به مکان‌های عمومی و فعالیت‌های مختلف را داشته باشند.

در طول اقامت شما در اتریش، تنها مدرک واکسیناسیون یا مبتلا شده برای ورود به هر نوع اقامتگاه، رستوران، کافه، کلوپ شبانه، مراکز تفریحی، سالن های ورزشی، موسسات فرهنگی، استفاده از تله کابین/ تله اسکی و خدمات مرتبط با بدن (مانند آرایشگاه ها) پذیرفته می شود. مقامات اتریشی توضیح دادند که فقط آزمایش کرونا کافی نیست

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=235028
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه