میهن صنعت :

سقوط دو خودرو در کانال آب/نجات معجزه آسای دو راننده

میهن صنعت : دو دستگاه خودرو در زنجان به دلیل شدت برخورد به داخل کانال آب سقوط کردند که خوشبختانه هر دو راننده جان سالم از حادثه بدر بردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیراداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: در این حادثه، خودرو ˈروآˈ با پرایدی که درحال دورزدن از محل بریدگی بود برخورد کرده و به دلیل شدت تصادف، به داخل کانال آب سقوط می کنند.
 
سرگرد حسین ملائی ، افزود: اگر راننده خودرو روآ ، با سرعت مطمئنه حرکت می کرد مطمئنا می توانست در مواجهه با این صحنه (دورزدن راننده پراید از محل بریدگی) ، خودرو دراختیار را کنترل کند تا چنین برخوردی صورت نگیرد.
 
وی اظهار کرد: راننده خودرو روآ که حدودا 21 ساله می باشد به دلیل شدت برخورد و ضربه وارده ، از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شده ولی به راننده پراید که تقریبا 25 ساله می باشد آسیبی وارد نیامد.
 
مولائی ، افزود: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان در دست بررسی می باشد و هنوز در خصوص مقصر اصلی این سانحه رانندگی نیز اعلام نظر نشده است.
 
وی اظهار کرد: خوشبختانه راننده هر دو خودر جان سالم از این حادثه رانندگی بدر برده اند ولی به خودروها خسارت مالی وارد شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=41923
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه