میهن صنعت :

سهامداران با تحلیل خرید و فروش کنند/ جو روانی کنترل شود

میهن صنعت : مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس به سهامداران توصیه کرد که در شرایط فعلی حتما با تجربه و تحلیل نسبت به خرید و فروش سهم اقدام کنند و به جو روانی و صف‌های خرید و فروش توجه کمتری داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، امیر حمزه مالمیر در گفت‌وگو با ایسنا، به رشد فعلی بورس اشاره کرد و به سهامداران گفت:همواره توصیه مسئولان به سهامداران این بوده است که حتما با تجربه و تحلیل نسبت به خرید و فروش سهم اقدام کنند و صرفا بر اساس صف‌های خرید و فروش نسبت به خرید و فروش سهم اقدام نکنند.

وی در مورد واقعی بودن قیمت‌ها در بورس تهران گفت: در رابطه با اینکه قیمت سهام شرکت‌ها واقعی است یا نه باید سهم به سهم و شرکت به شرکت مورد بررسی قرار گیرد و نمی توان به کلی اعلام کرد که قیمت ها واقعی است یا نه.

مالمیر تاکید کرد: تنها در شرایط فعلی به سهامداران و سرمایه گذاران توصیه می‌کنیم که نسبت به خرید و فروش سهم بر اساس تجربه و تحلیل اقدام کنند و به جو روانی و صف‌های خرید و فروش توجه کمتری داشته باشند و بر اساس تجزیه و تحلیل و ارزندگی سهم وارد معامله شوند.

وی به تاثیر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در رونق بورس اشاره کرد و گفت: با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری امید در مردم زنده شد و این امید جو روانی را در پی داشت ولی اینکه امیدی که ایجاد شده تا چه حد می تواند در آینده شرکت‌ها موثر باشد به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که در آینده باید اظهار نظر کرد و در حال حاضر نمی‌توان در این خصوص نظری ارائه داد.

این مسئول سازمان بورس اظهار کرد:به این ترتیب این انتظار در سرمایه‌گذاران ایجاد شده است که با این انتخاب شرکت‌ها وضعیت مناسب تری پیدا کند که امیدواریم وضعیت اقتصاد، معیشت و بورس وضعیت مناسب تری داشته باشد.

مالمیر تاکید کرد:مردم باید جو روانی را کنترل کنند و تنها کنترل آن تجزیه و تحلیل ز وضعیت عملکرد آتی شرکتها است تا تصمیمات درستی در این خصوص اتخاذ شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=20430
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه