«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

سه ستاره ارزشمند؛ روی شانه کوییک

بر اساس آخرین گزارش ارزشیابی سازمان isqi خودرو کوییک توانست سه ستاره کیفی را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودرو کوییک در حالی در سطح 4 قیمتی خودرو‌های سواری قرار می‌گیرد که در کنار آن خودرو‌هایی با قیمت و حتی سایز بالاتر وجود دارد.

در لیست منتشر شده، این خودرو با توجه به کلاس خود به تنهایی در صدر با کیفت‌ترین هاچبک شهری با قیمتی مناسب قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه بازار ایران همواره از هاچبک های شهری استقبال خوبی داشته به نظر می رسد این خودرو نیز با توجه به طراحی به روز و زیبا، امکانات ایمنی و رفاهی، در آینده مورد توجه خریداران خودرو قرار بگیرد. کیفیت مونتاژ، رنگ و قطعات این خودرو در مقایسه با دیگر محصولات سایپا در بهترین حالت قرار می‌گیرد و چنانکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (isqi) می بینیم، این خودرو لایق دریافت 3 ستاره کیفی شده است.

 در خصوص دریافت 3 ستاره کیفی کوییک، باید به این نکته اشاره داشت که این اولین حضور کوییک در این تست است و در لیست منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در سطح 4 قیمتی به عنوان ارزانترین خودرو سواری با آپشن‌های بالا شناخته می‌شود. کوییک از آپشن‌های رفاهی و ایمنی مناسبی برخوردار است که شامل سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، پشت‌سری تبلت‌دار صندلی جلو، صندلی‌های عقب تاشو به منظور افزایش فضای بار،فرمان هیدرولیک، باز کردن قفل صندوق عقب از ریموت، شیشه بالابر‌های برقی، کیسه هوای راننده و سرنشین، ترمز ABS به همراه EBD، سیستم ترمز کمکی BAS، ISO Fix، بازشدن اتوماتیک درب‌ها در هنگام تصادف، سنسور پارک دنده عقب، سیستم هشدار نبستن کمربند راننده، سیستم ضد سرقت، قفل مرکزی، قفل ایمنی کودک برای درب‌های عقب، کمربند سه نقطه‌ای، آینه‌های جانبی برقی، چراغ‌های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم صوتی همراه با  بلندگو و ساپورت USB و CD می‌شود. آپشن‌های مناسب، سه ستاره کیفی از ISQI در کنار قیمت، کوییک را به یک خودرو مناسب و ارزشمند در کلاس هاچبک شهری، تبدیل کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=175388
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه