میهن صنعت :

سوء مدیریت مسئولان در واردات خودرو

میهن صنعت : سخنگوی کمسیون اصل نود گفت: سوء مدیریت برخی دستگاه ها، مدیران و مسئولان درباره واردات خودرو برای این کمیسیون مسجل شده و قرار است این گروه به قوه قضاییه معرفی شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سخنگوی کمسیون اصل نود گفت: برای کمیسیون اصل 90 مسجل شده است که برخی با سوء استفاده از منابع ارزی و سرمایه بیت المال اقدام به واردات خودرو با ارز مرجع می کنند.

افضلی فرد افزود: مدیران خاطی و وارد کنندگان متخلف به عنوان متهم به قوه قضائیه معرفی می شوند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 همچنین درباره جلسه عمومی این کمیسیون درباره مساله واردات خودروهای خارجی گفت: گزارش مربوط به وضعیت خودروهای وارداتی نهایی شد و کمیسیون اصل 90 به اتفاق آراء به این جمع بندی رسید که در این باره برخی افراد در جریان بحران ارزی کشور از منابع ارزی و سرمایه بیت المال سوء استفاده کرده اند.

وی افزود: همچنین سوء مدیریت در برخی دستگاه ها مسجل و بنا شد مدیران و مسئولان خاطی مرتبط با موضوع و واردکنندگان متخلف که با ارز مرجع واردات خودرو انجام داده اند و آن را به فروش رساندند و یا نسبت به مدیریت بازار برحسب مسئولیت و تعهد خود عمل نکرده اند به عنوان متهم به قوه قضائیه معرفی شوند .

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: در این جلسه مصوب شد که اقدام جدی از سوی دستگاه های مربوط نسبت به مساله واردات کالاهایی که با نرخ ارز مرجع وارد شده و با نرخ ارز آزاد قیمت گذاری شده است به عمل آید و مسببان حیف و میل بیت المال به قوه قضائیه معرفی شوند و کلیه واردکنندگان خودروی مرتبط با این موضوع نیز برای پرداخت مالیات به سازمان مالیاتی کشور معرفی شوند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=26078
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه