«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

سوپراسپرت گامبالا در راه است

گامبالا یک تیونر آلمانی است که عموما بر روی محصولات کمپانی پورشه فعالیت می‌کند و شهرت خود را از این طریق به دست آورده و حالا در سدد تولید یک سوپر اسپرت تحت برند خود است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، گامبالا یک تیونر آلمانی است که عموما بر روی محصولات کمپانی پورشه فعالیت می‌کند و شهرت خود را از این طریق به دست آورده و حالا در سدد تولید یک سوپر اسپرت تحت برند خود است. بر همین اساس گامبالا یک رندر از این خودرو منتشر کرده و به دنبال یک سرمایه‌گذار برای این پروژه می‌گردد. اطلاعات کمی در خصوص این پروژه در دسترس قرار دارد اما  این کمپانی ادعا کرده که این خودرو لوکس، خالص، رادیکال و تسلیم ناپذیر خواهد بود. استفن کُرباخ مدیر عامل گامبالا گفته است این ابر خودرو استایلی خشن و پیشرانه‌ای با بیشینه قدرت 800 اسب بخار خواهد داشت که ادعایی جسورانه از سوی این شرکت طلقی می‌شود.

پیشرانه این خودرو در وسط قرار گرفته و با توجه به عکس منتشر شده می‌توان دید که ساختاری تهاجمی و طراحی بسیار خشنی دارد. پشت درب‌ها یک ورودی هوای بزرگ قرار دارد و باید اشاره کرد که این عکس یک اسکچ است و تنها شکل کلی و اولیه خودرو را نشان می‌دهد و امکان دارد بسیاری از جزئیات آن تا نهایی شدن طرح تغییر کند. تا این لحظه هنوز مشخص نیست این خودرو از شاسی پورشه استفاده می‌کند و یا اینکه برای خود شاسی اختصاصی در نظر گرفته است. ورود تیونر‌ها به صنعت خودروسازی، چیز جدیدی نیست و بسیاری از آنها برای اثبات توانایی خود وارد این صنعت می‌شوند. نتیجه کار آنها تولید محدود یک خودرو خاص، با قیمتی سرسام آور خواهد بود. چالش اصلی برای گامبالا تست عمومی آن است و این تیونر اعلام کرده به زودی مشتریان طرح نهایی این خودرو را بر روی پروتوتایپ تولید شده در سال آینده خواهند دید. این شرکت گفته است اگر سرمایه‌گذار برای این طرح پیدا شود سرعت کار بیشتر می‌شود. با توجه به اینکه در این سال‌ها همکاری گامبالا و پورشه کمی کند پیش رفته، اما همکاری این برند با پورشه ادامه خواهد داشت. اگر زمان بندی گامبالا درست باشد این خودرو در سال 2022 به تولید خواهد رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=178476
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه