«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

شاسی بلند-کوپه آئودی Q5 شکار شد

خودروساز آلمانی آئودی برای رقابت با مرسدس GLC کوپه و ب ام و X4 به دنبال رونمایی از شاسی بلند-کوپه خود با عنوان اسپورت بک Q5 است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروساز آلمانی آئودی برای رقابت با مرسدس GLC کوپه و ب ام و X4 به دنبال رونمایی از شاسی بلند-کوپه خود با عنوان اسپورت بک Q5 است.

فناوری و امکانات در این خودرو تازه وارد آئودی بروز رسانی شده و از دیگر ویژگی های آن می توان از سقف شیب دار و طراحی جدید چراغ های عقب با الهام از نسخه پرچمدار Q8 نام برد. این خودرو بارها شکار دوربین عکاسان جاسوسی شده و این بار در نوربرگ رینگ شکار شده است.

این محصول آئودی همانند نسخه استاندراد مدل Q5 از چراغ های جلو ال ای دی جدید، تغییر در طراحی سپر و جلو پنجره ای رادیاتوری باریک تر برخوردار است. طراحی جذاب نسخه های S و RS در نوع خود قابل توجه بوده و مشتریان می توانند انتظار چراغ های عقب اسپرت تر، رینگ های آلیاژی بزرگ تر و کیت بدنه تهاجمی تر را داشته باشند.

آئودی در استفاده از فناوری و امکانات در کابین دریغ نکرده و از قابلیت های این مدل می توان به صندلی های اسپرت جلو مجهز به گرم کن، کروز کنترل، صفحه نمایش 10.1 اینچی اینفوتیمنت اشاره کرد. همانند دیگر نسخه های گروه بزرگ فولکس واگن، لیست آپشن های اسپورت بک Q5 بسیار طولانی بوده که در این لیست امکاناتی نظیر سیستم روشنایی سفارشی کابین، هدآپ دیسپلی و صفحه نمایشگر 12.3 اینچی ابزار به چشم می خورد.

اسپورت بک Q5 و فیس لیفت Q5 از پلتفرم مشترک MQB استفاده می کنند و امکان سفارش سه پیشرانه برای مشتریان وجود دارد. نسخه ابتدایی از پیشرانه 4 سیلندر دیزلی 2 لیتری بهره برده که قادر به تولید 210 اسب بخار قدرت و 400 نیوتون متر گشتاور است. مشتریان همچنین می توانند پیشرانه توربوشارژر 2 لیتری بنزینی 4 سیلندر را سفارش دهند که از یک سیستم هیبریدی خفیف بهره برده است و در نهایت پیشرانه 3 سیلندری وی 6 برای این خودرو در نظر گرفته شده که به منظور عملکرد بهتر بروزرسانی شده و قادر به تولید 365 اسب بخار قدرت است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=198472
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه